چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ر

حوزه / منتخب مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در ظلم به دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا در حمایت مردم مظلوم غزه سکوت نمی کنیم یاد آورشد: اساتید و دانشجویان علوم پزشکی کاشان نسبت به ظلم امریکا به دانشجویان معترض بی تفاوت نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان در تشکیل مراسم تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حمایت از تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا در حمایت مردم مظلوم غزه اظهار داشت : هدف از این اجتماع خطاب به امریکا که راس قله ظلم است به تعبیر امام معصوم بیان می کند که سلطنت و ملک با کفر باقی می ماند ولی با ظلم باقی نمی ماند.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: امریکا ۴۰ الی ۵۰ کشوری را که با کمک مردمی حکومت مستقل داشتند با کودتا حکومت هایشان را برکنار کرد که یک نمونه آن کودتای۲۸ مرداد ۱۳۲۲ می باشد گفت : آمریکا به عنوان تنها کشوری که با استفاده از بمب اتم در ژاپن با فاصله سه روز در هیروشیما و ناکازاکی در شعاع دو هزار کیلومتر،۲۰۰ هزار نفر را سوزاند الان مدعی حقوق بشر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه حقوق بشر امریکایی را در صحنه های اعتراض اساتید و دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا در حمایت مردم مظلوم مشاهده می کنیم گفت: کسانی که امریکا را به عنوان مهد حقوق بشر برای ما معرفی می کردند، صحنه های اخیر بی احترامی و ظلم به اساتید و دانشجویان کافی است.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: زمانی امریکا را برای ما روتوش می کردند به مشاهده بخشی ازحقیقت امریکا در صحنه های درگیری با حمایت کنندگان مردم مظلوم غزه برای همگان آشکار شده است .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه چکیده و عصاره ظلم ۷۵ ساله امریکا ، انگلیس و اسرائیل را در غزه مشاهده می کنیم گفت :در این ۷۵ سال نصف مردم فلسطین را تا سال ۱۹۴۸ از سرزمین خودشان اخراج کردند در لبنان ، سوریه ، اردن و مصر و ۵۳۰ شهر و روستا را با حمایت امریکا ویران کردندتا آوارگان برنگردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان طوفان الاقصی را عکس العمل ظلم ۷۵ ساله اسرائیل به مردم فلسطین دانست و افزود: امروز مردم دنیا به برکت انقلاب اسلامی ایران که امام راحل روز قدس را به عنوان آخرین جمعه تعیین کردند فهمیدند که کانون ظلم اسرائیل و امریکا می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مباشران ،کمک کاران ، راضی شوندگان و سکوت کنندگان در مقابل ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی شریک می باشند افزود: امریکا ، انگلیس و کسانی که از رژیم کودک کش و ظالم اسرائیل حمایت می کنند بدانند که خدای متعال در کمین ظالمان است.

منتخب مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در ظلم به دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا در حمایت مردم مظلوم غزه سکوت نمی کنیم یاد آورشد: اساتید و دانشجویان علوم پزشکی کاشان نسبت به ظلم امریکا به دانشجویان معترض بی تفاوت نیستند.

وی با بیان اینکه مردم دنیا در ظلم رژیم صهیونیستی به مردم غزه بیدار شده اند گفت : امروز با همه عقاید دینی بیداری به عدالت طلبان دنیا با رسیده است .

انتهای پیام./

نسبت به ظلم آمریکا و اروپا به دانشجویان سکوت نمی کنیم

نسبت به ظلم آمریکا و اروپا به دانشجویان سکوت نمی کنیم

نسبت به ظلم آمریکا و اروپا به دانشجویان سکوت نمی کنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha