پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
س

حوزه / حجت الاسلام حیادر، مسئله شناسی را از مهمترین موضوعات پژوهشی عنوان کرد و گفت: طلاب در پژوهش بر اساس‌ نیازهایی که دارند، از تجارب علمی اساتید بهره بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، به مناسبت گرامی داشت هفته معلم و مقام استاد نشست علمی با حضور معاونین حوزه علمیه منطقه کاشان، اساتید و طلاب امروز در مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی(ره) کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام حیادر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان خوزستان، در این مراسم ضمن گرامی داشت سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم اظهار داشت: شهید مطهری در اصول متعهد و در فلسفه یک متفکر و اندیشمند بود.

حجت الاسلام حیادر  مسئله شناسی را از مهمترین موضوعات پژوهشی عنوان کرد و یادآور شد: طلاب در پژوهش بر اساس‌ نیازهایی که دارند، از تجارب علمی اساتید بهره بگیرند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان خوزستان با تاکید بر جدیت در درس خواندن و اینکه اگر طلبه از لحاظ علمی دارای فضل و شهرت پیدا کند از لحاظ امور معیشتی نیز در وضع مناسبی قرار خواهد گرفت گفت:  یکی از عرصه هایی که طلاب باید در آن صاحب نظر و ایده باشند بحث تبلیغ معارف اسلامی در داخل وخارج کشوراست.

وی افزود:  زباندانی و نیازسنجی و داشتن مهارتهای پژوهشی و تبلیغی از مسائل مهم و کلانی است که طلاب باید نسبت به آنها توجه ویژه نمایند.

حجت الاسلام حیادر  در ادامه با اشاره به موج اسلام خواهی در دنیا و به خصوص در غرب به توطئه و دشمنی استکبار جهانی نسبت به دین مبین اسلام اظهار داشت: ایجاد داعش برای تخریب وجه صلح طلبی اسلام است و  با این کار می خواهد ویترین اسلام را بد وخشن جلوه دهد و در این میان ما باید تبیین صحیح دین اسلام را سرلوحه کار خود قرار بدهیم.

شایان ذکر است: در پایان از بعضی اساتید و طلاب فعال این مدرسه در موضوعات پژوهشی و آموزشی، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha