پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تجلیل ازفعالان و مبلغان فرهنگی پدافند هوایی شمال شرق کشور

حوزه/در آستانه گرامیداشت روز معلم، از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی تجلیل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، حجت الاسلام محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در آیین تجلیل از فعالان و مبلغین فرهنگی بر اجرای توانمند سازی این قشر تأکید کرد و گفت: سواد رسانه‌ای مناسب در برخورد با شبهات مهمترین چیزی است که مبلغین باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

وی شناسایی معضلات فرهنگی و میزان تأثیر آن در سطح جامعه را مهم دانست و بیان کرد: استفاده مطلوب و هدفمند از ظرفیت‌ های به وجود آمده می‌ تواند نسبت به حل مشکلات فرهنگی مناطق کمک شایانی نماید.

عدیده به نقش ارزشمند فعالین فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: فعالان فرهنگی به عنوان بازوهای توانمند فرهنگی در پیشبرد اهداف سازمان نقش انکار نشدنی دارند.

وی افزود: تقدیر از فعالان فرهنگی تقدیر از جهاد گران عرصه فرهنگ است که بدون هیچ چشم‌ داشتی در امور فرهنگی مشغول جهاد هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های معاونت فرهنگی این منطقه، خاطر نشان کرد: افق و چشم اندازی که برای حوزه فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در نظر گرفته شده است، مرجع شدن در سطح کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha