پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی، گفت: ارتباط با مدارس و قشر جوان و نوجوان بسیاری از شبهات جوانان را از بین می‌برد و لذا باید به قدری زمانشناس و آگاه به مسائل روز باشیم تا هدف دشمن که عدم ارتباطات علما و روحانیت با جوانان است را خنثی نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اردوی یک روزه طلاب و روحانیون بسیجی شهرستان بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون این استان در منطقه تفریحی (گرگو) با موضوع نقش طلاب و رزمندگان روحانی در دفاع مقدس و جهاد تبیین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از بسیج طلاب استان به عنوان میزبان این نشست، اظهار داشت: رسالت روحانیت، رسالت بزرگیست که این رسالت مربوط به انبیا و اولیای الهی بوده که امروز روحانیت و حوزه‌های علمیه متولی تبلیغ معارف الهی شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، یادآور شد: این یک جایگاه رفیعی است و عنایت ویژه‌ای است که خداوند به برخی انسان‌ها عطا کرده که در این مسیر حرکت کنند و حکام خدارا بیان نمایند، مردم را ارشاد کنند و یک تقید به مسائل شرعی و نورالهی است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند این مقام را در مرحله اول به خود نسبت داده و بعد بردوش پیامبر خدا و ائمه گذاشت و الان بر دوش روحانیت است.

وی با تأکید بر اینکه ممکن است بعضی از شماها که در این نشست حضور دارید مسئولیتی داشته باشید، اما نباید رسالتی که دارید را فراموش کنید، ابراز کرد: در هر محفلی که حضور پیدا می‌کنید، بیان احکام، معارف الهی، نصیحت و مواعظ اخلاقی را بیان کنید.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه یقیناً برخی از جوانان ما شبه دارند و لذا روحانیت باید پاسخگوی شبهات اعتقادی آنها باشد، عنوان کرد: ارتباط با مدارس و قشر جوان و نوجوان بسیاری از شبهات جوانان را از بین می‌برد و لذا باید به قدری زمانشناس و آگاه به مسائل روز باشیم تا هدف دشمن که عدم ارتباطات علما و روحانیت با جوانان است را خنثی نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، انقلاب اسلامی را یک انقلاب بانفوذ در سراسر جهان عنوان کرد و گفت: به گفته سناتور آمریکایی، امروزه دانشگاه آمریکا شعارهای رهبر انقلاب را سر می‌دهند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: امروز همه دنیا متوجه شده چه کسی مقابل استکبار می‌ایستد و با ستمگران و استکبار مقابله می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، حمله پهپادی و موشکی سپاه به رژیم اشغالگر را یک عملیات موفق خواند و یادآور شد: به تعبیر مقام معظم رهبری ما می‌تونیم تاریخ را به دو مقطع تقسیم کنیم، مقطع قبل از عملیات وعده صادق و تاریخ بعد از عملیات صادق که اولا پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بود و ثانیا با وجود ۱۴ روز فرصت و جنگ روانی توان موشکی و پهپادی ایران به مقابله با ۱۰ کشور ابرقدرت دنیا به لحاظ نظامی به صورت همزمان بود که باز در این رویارویی شکست فجیعی خوردند، ضمن اینکه به گفته مسئولان ما از موشک‌های پیشرفته خود هم استفاده نکردیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha