پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1153915
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
ث

حوزه / همزمان با روز معلم و سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری مراسم تجلیل از معلمان پیشکسوت منطقه فین در باغ تاریخی فین کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، همزمان با روز معلم و سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری شب گذشته مراسم تجلیل از معلمان پیشکسوت منطقه فین در باغ تاریخی فین کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در این مراسم ضمن گرامی داشت روز معلم با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن اولین معلم خداوند متعال است، اظهار داشت: بعد از خدواند متعال پیامبر اعظم(ص) دومین معلم عالم وجود است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه تمام ملائکه برای معلم خوب استغفار می‌کنند، یادآور شد: خدا و فرشتگان بر معلم خوب صلوات می‌فرستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه معلمان با تعلیم زبانی و عملکرد خودشان خوبی‌ها را به بچه‌ها یاد می‌دهند، تصریح کرد: بخشی از بیان و عملکردهای امروزمان را از معلمین در مدارس و حوزه‌های علمیه کسب کرده‌ایم.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه همگان مدیون معلمانمان هستیم، خاطرنشان کرد: شهید مطهری حقیقتا یک معلم بودند چرا که در منزل نیز برای همسر و فرزندانش یک معلم نمونه بود.

منتخب مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه احترام به معلم را در زندگی آیت الله مطهری نسبت به علامه طباطبایی مشاهده می‌کنیم، اظهار کرد: علامه طباطبایی یکی از معلمینی بود که به گردن همه ما به خاطر تربیت بزرگانی همچون آیت الله مصباح، آیت الله العظمی جوادی آملی و آیت الله شهید مطهری حق دارند.

مرثیه سرایی و شعرخوانی حاج محمود شریفی و تجلیل از شعرا و معلمین پیشکسوت منطقه فین کاشان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام. /

معلمان پیشکسوت منطقه فین کاشان تجلیل شدند

معلمان پیشکسوت منطقه فین کاشان تجلیل شدند

معلمان پیشکسوت منطقه فین کاشان تجلیل شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha