چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1154052
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
بهاروند

حوزه/ سرپرست اموزش و پرورش استان لرستان گفت: روز معلم یادآور شکوه و عظمت انسان های بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، یونس بهاروند ایران نیا سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان در پیامی، فرا رسیدن هفته معلم را به تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت استان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

همه دستهای قدرتمندی که تاریخ را به حرکت درآورده اند، به دست معلمان قدرت پیدا کرده اند، معلمان بوده اند که آنها را کارآمد کرده اند، والّا اگر مراقبت و مهربانی و زحمت و تلاش معلم پشت سر بسیاری از استعدادها نباشد، در وجود انسانها دفن خواهد شد و از بین خواهد رفت ، بنابراین معلم را باید قدر دانست.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

روز معلم، یادآور شکوه و عظمت انسان های بزرگی است که در طول تاریخ و در عرصه تعلیم و تربیت، زیباترین و ماندگارترین جلوه های عشق، معرفت و فداکاری را به منصه ظهور گذاشتند.

بی شک سرنوشت هر جامعه ای با کیفیت نظام آموزشی و تربیتی آن عجین شده و این معلمانند که مسئول رسالت خطیر راهبری و اعتلای فرهنگ و ادب و اندیشه آینده سازان مملکت اسلامی هستند.

از این رهگذر، فرصت را غنیمت می دانم تا با زنده نگهداشتن یاد و خاطره استاد شهید مطهری، فرا رسیدن هفته پاسداشت مقام معلم را به معلمان فرهیخته ایران عزیز، بویژه فرهنگیان گرانقدر لرستان، تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌های صادقانه و خالصانه آنان در جهت رشد و ارتقاء چشمگیر علمی و فرهنگی دانش آموزان، متواضعانه قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

امید آن دارم که در سایه الطاف الهی در کمال سلامتی ، دست در دست هم برای بالندگی، عزتمندی و سربلندی میهن پرافتخارمان همت گماریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha