شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
لقبذر

حوزه / دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل از تامین بخشی از جهیزیه عروس آران و بیدگلی توسط خادمیاران رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، عباس آذرباد در گفتگو با خبرنگاران گفت: خادمیاران رضوی شهرستان آران و بیدگلی، بخشی از جهزیه عروس نیازمند را تامین و وی را راهی خانه بخت کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: این اقدام در قالب طرح حُسنا (حامیان سنت نبوی ازدواج) توسط خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان انجام شد.

آذرباد ادامه داد: در این اقدام خداپسندانه، کانون خدمت رضوی تخصصی بانوان و خانواده رضوی شهرستان با کمک مردم شهرستان و مشارکت بنیاد کرامت آستان قدس رضوی پنج قلم کالای اساسی جهیزیه شامل اجاق گاز، یخچال، جاروبرقی، لباسشویی و یک تخته فرش ۱۲ متری ۷۰۰ شانه آکریلیک را برای نوعروس تامین کردند.

وی افزود: هزینه جمع آوری شده ۱۷۰ میلیون ریالی خادمیاران رضوی با مشارکت عمومی مردم و بانیان نیکوکار در سه مناسبت ایام فاطمیه، دهه پایانی صفر و دهه اول محرم به حساب بنیاد کرامت رضوی واریز و اجناس از مشهد برای نوعروس آران و بیدگل ارسال و اهدا شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل هدیه به نوعروسان در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) را رسمی دیرینه در آران و بیدگل دانست و بیان داشت: کانون‌ تخصصی بانوان و خانواده رضوی هم بر اساس این سنت، جهیزیه نوعروس نیازمند آران و بیدگلی را تامین کرد تا آغاز زندگی مشترک این نوعروس با این هدیه متبرک شود.

طرح حُسنا در راستای شبکه‌سازی و مهارت‌افزایی واسطین ازدواج با رویکرد ارتقا و بهبود (نگرش، دانش و مهارت) مبتنی بر آموزه‌های دینی و رضوی و تامین جهیزیه نوعروسان از طریق شبکه خادمیاری آستان قدس رضوی در تمام کانون خدمت رضوی کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha