دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همسران اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج تجلیل شدند

حوزه/به مناسبت گرامی داشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، همسران اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، پیش از ظهر امروز در آئین تکریم همسران اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج ضمن تبریک ایام میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز مادر، اظهار کرد: نماز جمعه یک پایگاه اسلامی، انقلابی و یک فریضه الهی، سیاسی و عبادی است که هر جمعه مردم مسلمان در یک محل عبادت دسته جمعی را انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خطیب جمعه در خطبه‌های هر هفته خود مباحث سیاسی، الهی و روز را به سمع و نظر مؤمنین می‌رساند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، افزود: تلاش‌های اعضای ستاد نماز جمعه ارزشمند، مهم و اثرگذار است.

حسینی خاطرنشان کرد: اگر نماز جمعه به درستی مدیریت نشود، نمی‌توان برنامه خوبی ارائه داد و شاهد برگزاری نماز جمعه باشکوه در جامعه باشیم.

امام جمعه یاسوج گفت: به برکت حضور اعضای فعال ستاد نماز جمعه، نماز جمعه رونق گرفته و امیدواریم با فروکش کردن کرونا، روز به روز شاهد رونق و حضور باشکوه نمازگزاران در این فریضه سیاسی، الهی و عبادی باشیم.

وی، همراهی همسران اعضای ستاد نماز جمعه را ستود و گفت: با توجه به اینکه روز جمعه روز تعطیل و تفریح خانواده هاست، ولی اعضای ستاد نماز جمعه برای برگزاری باشکوه این فریضه الهی تلاش می‌کنند و وقت تفریح و استراحت خود را به این کار اختصاص می‌دهند که ستودنی است.

پیش از سخنان امام جمعه یاسوج، سید اله رحم علوی از اعضای مؤثر ستاد نماز جمعه که سال‌های متمادی در این ستاد مسئولیت اجرای برنامه‌های مختلف را دارد، گزارشی از عملکرد یک ماهه ستاد به مناسبت روز زن در شهر یاسوج ارائه کرد.

در پایان این نشست، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، از همسران اعضای ستاد نماز جمعه و خواهران عضو ستاد با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha