سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید شفقت حسین شیرازی گفت: حضرت آیت الله صافی درکنار ترویج، تدریس و تبلیغ علوم دینی، در مسائل اجتماعی و عرصه سیاسی نیز حضور داشت و همواره حامی تفکر انقلابی و انقلاب اسلامی بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید شفقت حسین شیرازی رئیس مجلس علمای امامیه و مسؤول امور خارجه مجلس وحدت مسلمین پاکستان ضمن ابراز تأسف از ارتحال جانسوز فقیه عالیقدر آیت الله صافی گلپایگانی گفت: رحلت ایشان ضایعه بزرگ و موجب اندوه فراوان جهان اسلام، شیعیان و حوزه‌های علمیه شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های حضرت آیت الله صافی اظهار داشت: مرجع فقید حضرت آیت الله صافی دارای نفس زکیه، درجات والای تقوا، علم و فضل بود. ایشان عمر خود را در راه ترویج و گسترش فقه اهل بیت و علوم و معارف قرآن و اهل بیت گذراند.

وی تصریح کرد: حضرت آیت الله صافی درکنار ترویج، تدریس و تبلیغ علوم دینی، در مسائل اجتماعی و عرصه سیاسی نیز حضور داشت و با حمایت و یاری به انقلاب اسلامی و بیانات و اندیشه‌های خود، همواره حامی تفکر انقلابی و انقلاب اسلامی بود. روز و شب خود را در خدمت فقه اهل بیت سپری کرد، خدمات علمی و معنوی ایشان همیشه به یادگار خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha