سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام حاج ابوالقاسمی

حوزه/ عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت از فعالیت طلاب و روحانیون فعال در فضای مجازی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسمی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت، امروز از بخش‌های مختلف مرکز تبلیغ فضای مجازی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه بازدید و در جریان فعالیت‌های مبلغین این مرکز قرار گرفت.

عضو مجلس خبرگان در این بازدید بر افزایش هماهنگی و هم افزایی نیروهای جبهه انقلاب در بحث جهاد تبیین تاکید کرد و از فعالیت جهادی مبلغین این مرکز تقدیر و تشکر کرد.

عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت در این دیدار به اهمیت فضای مجازی و دغدغه‌های حاکم بر این فضا طی سال‌های اخیر در بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له در جایی فرمودند، اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم، که این بیانات اهمیت فضای مجازی و فعالیت طلاب و روحانیون در این فضا را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسمی ادامه داد: جامعه امروز تفاوت‌های زیادی با گذشته دارد به همین خاطر طلاب و روحانیون باید از ابزار فضای مجازی برای تبلیغ دین به نحو احسن استفاده کنند.

وی افزود: طلاب و روحانیونی که در مرکز تبلیغ فضای مجازی فعالیت می‌کنند سربازان جنگ نرم هستند و فضای حاکم بر این مرکز همان حال و هوای حاکم بر جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با ابراز خوشحالی از فعالیت طلاب و روحانیون در فضای مجازی، گفت: خوشحالیم که می‌بینیم هنوز چهره‌های مصممی که با همه مشکلات متعددی که بر زندگی آنها سایه افکنده با این روحیه جهادی و این همت بالا با کمترین امکانات در حال فعالیت هستند و امیدواریم دولت انقلابی بتواند با حمایت‌های مناسب از آنها، رسالت خودش را در قبال حوزه‌های علمیه و طلاب به انجام برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha