چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
وحید هدایتی

حوزه / معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه باید حمایت از روحانیون طرح هجرت و مبلغین بیشتر شود، گفت: کسی که احساس تکلیف دینی می‌کند و به دور از خانواده در مناطق محروم و دورافتاده حضور پیدا می‌کند بی شک دغدغه دین و انقلاب را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، امروز در نشستی با مبلغین روستاهای شهرستان بیجار، گفت: حضور روحانیون و مبلغین دینی به صورت مستقیم در مناطق دورافتاده نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دارد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه بیشترین برنامه‌ریزی دشمنان در مناطق محروم و بر روی جوانان آن مناطق انجام می‌شود، گفت: نبود امکانات رسانه‌ای، عدم آشنایی دقیق با چهره واقعی دشمن و دیگر مشکلات دست به دست می‌دهند تا برنامه‌های ضددینی و دین ستیزانه دشمن در مناطق محروم و دورافتاده بهتر جواب دهد، از این رو حضور روحانی و مبلغ دینی به صورت دائم در چنین مناطقی از ضرورت هاست.

حجت الاسلام هدایتی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: حضور روحانیون و مبلغین دینی در مناطق دور افتاده بی شک با سختی‌های بسیاری همراه است، ولی کاری که مبلغان در این زمینه انجام می‌دهند خود یک جهاد اکبر و یک کار بزرگ در شناختن دین مبین اسلام به مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان است.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه باید حمایت از روحانیون طرح هجرت و مبلغین دینی بیشتر شود، عنوان کرد: کسی که احساس تکلیف دینی می‌کند و به دور از خانواده و زندگی خویش در مناطق محروم و دورافتاده حضور پیدا می‌کند بی شک دغدغه دین و انقلاب دارد، بنابراین این عزیزان باید مورد حمایت سازمان‌های فرهنگی و دینی قرار داشته باشند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار تصریح کرد: البته یکی از دغدغه‌های روحانیون و مبلغین دینی در این گونه مناطق نبود زیرساخت‌ها و حتی محلی برای اسکان است که امیدواریم هرچه سریع‌تر این مشکل که برخی از روحانیون با آن روبرو هستند، برطرف شود.

حجت الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: باید امکانات سخت افزاری در اختیار مبلغین دینی در این مناطق دور افتاده قرار بگیرد، زیرا زمانی که این امکانات مهیا باشد، بهتر می‌توان زمینه تبلیغ و جذب مردم و جوانان به دین و شریعت را مهیا ساخت.

نت‌های پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha