سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
طیبی فر سپاه

حوزه/ آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسین طیبی‌فر، نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا که صبح دوشنبه در محل کانون جوانان بسیج برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن عید مبعث، گفت: تمامی کتب الهی و ادیان قبلی آمدند تا زمینه را برای پیامبر اکرم و قرآن کریم آمده کنند.

وی ادامه داد: همان طور که پیامبر، پیامبر اعظم است، کتاب و دینش نیز اعظم بوده و در این حالت امتی که زیر سایه این دین و کتاب رشد کرده و اندیشه خودش را با آنها تنظیم کرده است، امت اعظم است.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه بعثت آمده است تا امتی بسازد که این امت بالاترین امت‌های گذشته بوده، اظهار داشت: ملت انقلاب اسلامی رهرو دین مبین اسلام بوده و این امت لیاقت دارد که وارث کل زمین شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بعثت را یک مکتب و اندیشه جهانی دانست و افزود: تحقق نظری این بعثت تا به حال انجام گرفته است، ولی تحقق عینی آن توسط امام زمان (عج) به عنوان یک نهضت جهانی شکل می‌گیرد.

وی بیان کرد: امروز به برکت بعثت، دشمنان نظام اسلامی به صراحت اظهار می‌کنند که ملتی که بیش از ۴ قرن در برابر سختی ترین فشارها ایستاده است، بزودی در کل جهان حکمرانی خواهند کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدا نیز در این مراسم گفت: در تاریخ عالم هستی به بعثت ختم الرسل برخورد کردیم که سرچشمه فیض الهی به شمار می‌رود، بعد از آن عید سعید غدیر خم بیش از پیش حائز اهمیت است که به دنبال آن نیز حادثه عاشورا را شاهد هستیم، که این حماسه سه گانه شروع تاریخ دیگر به عنوان خزائن الهی برای استفاده از خزانه معرفت، استکبارستیزی، بیان معارف اسلامی و آیات قرآنی می‌باشد، که فصل شروع انقلاب اسلامی نیز است.

شهسواری این ایام را فرصتی بالقوه برای به فعلیت رسیدن آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد، که این مهم به واسطه حضور امام خمینی (ره) تحقق یافت.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: فصل پنجم تحولات عالم هستی به دستان مبارک حضرت حجت (ع) رقم خواهد خورد و این مهم به واسطه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی امکان پذیر است.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام متین تجلیل و حجت الاسلام فیاضی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی شد.

انتهای پیام / ‏‬م ۷۲۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha