سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بازیکن سابق تیم ملی هلند

حوزه/ بازیکن سابق تیم ملی هلند و تیم‌های باشگاهی آث‌میلان و رئال‌مادرید از طریق صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که مسلمان شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کلارنس سیدورف یکی از پرافتخارترین فوتبالیست‌های تاریخ فوتبال است. او در دوران فوتبالی خود توانسته چهار بار با تیم‌های آث‌میلان، رئال‌مادرید و آژاکس به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. علاوه بر این او ۸۷ بار سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی هلند را در کارنامه خود دارد.

کلارنس که سابقه ۱۰ سال حضور در تیم پرافتخار آث‌میلان را دارد، از طریق صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده است که به دین اسلام گرویده است. به گفته رسانه‌ها تشرف او به اسلام در شهر دبی، در کشور امارات متحده عربی، انجام شده است.

سیدورف در پیام خود از نقش مهم همسر ایرانی‌اش، سوفیا مکرمتی، در تحقق این امر پرده برداشت و نوشت: از همه کسانی که با پیام‌های محبت‌آمیز خود در جشن پیوستن من به خانواده مسلمانان شرکت کردند، تشکر می‌کنم، به‌ویژه از سوفیای دوست‌داشتنی‌ام که معنای واقعی اسلام را به من آموخت. من بسیار خوشحال و مفتخرم که به برادران و خواهران خودم در سراسر جهان ملحق می‌شوم.

این تصمیم یک ماه مانده به شروع ماه مبارک رمضان گرفته شده است، اما چیزی که قرار نیست تغییر کند نام او است. او در پیام خود در این خصوص چنین توضیح می‌دهد: من نامم را تغییر ندادم و از نامی که پدر و مادرم برایم گذاشته‌اند، «کلارنس سیدورف» استفاده خواهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    2 0
    و رأیت الناس یدخلون فی دین الله افواجا
  • سعادت IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    إن شاء الله شیعه شده و گر نه توفیقش بیابد