سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله اعرافی در فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان و طلاب حوزه

حوزه/ با حمایت مدیرحوزه های علمیه، فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان و طلاب حوزه‌های علمیه در سالروز ولادت امام زین‌العابدین(ع) رسماً فعالیت خود را آغاز می‌کند.

حسن زاهد، مدیرعامل فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان و طلاب حوزه‌های علمیه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهارکرد: این فروشگاه یکی از دغدغه‌های مدیریت جدید حوزه‌های علمیه بود که بحمدالله توانستیم با حمایت‌های آیت الله اعرافی و پیگیری معاونت پشتیبانی حوزه شاهد افتتاح رسمی فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان و طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه در ماه پرخیر و برکت شعبان المعظم باشیم.

وی ادامه داد: در این فروشگاه سعی بر آن شده است با حذف واسطه ها و خرید از کارخانه، اجناس متنوع و معتبر را با قیمت متعادل و تاجایی که امکان دارد زیر قیمت بازار به دست طلاب، فضلا، اساتید و خانواده بزرگ حوزه‌های علمیه برسانیم.

زاهد، ساعت کار فروشگاه را در سال ۱۴۰۰ که از فردا سه شنبه ۱۷ اسفند فعالیت خود را آغاز خواهد کرد از ساعت ۱۰ تا ۲۰ به صورت یکسره اعلام کرد.

وی، مشتری مداری، رعایت انصاف و توجه به اهالی محل را از توصیه‌های آیت الله اعرافی در بازدید از فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان و طلاب و فضلای حوزه عنوان کرد.

لازم به ذکر است: فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان وطلاب حوزه واقع در خیابان شهید دل آذر ابتدای کوچه شماره بیست(۲۰) جنب مدرسه علمیه علوی، با عنوان «فروشگاه تعاونی مصرف علوی»، میزبان خانواده بزرگ حوزویان می باشد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    5 0
    سلام واقعا حوزه برای طلبه ها کار نکنه بهتره .. تمام اجناس گرونتر از بازاره! همه فروشگاه های قم از اینجا ارزونتره جالبه قیمت روی جنس اکثر کالا هابه مراتب ارزانتر از قیمت فروشگاه است انگار اجناس 6 ماه پیشه را به بروزترین قیمت ارائه میدهند ! عرضم اینه به عزیزان بگویید نمیخواد برای طلبه ها کاری بکنند چون فقط بیشتر جیب طلبه خالی تر از خالی میشود و بیشتر جلوی فرزندان شرمنده ... واقعا خجالت آوره
  • کوثری IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    0 0
    ۴ماهه هر موقع رفتیم پیداش نکردیم... نه آدرس دقیقی زدید.. نه تابلوی مناسبی داره.. نه شماره تماس.. هیچ! خسته نباشید