یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: راز محبوبیت شهیدان؛ جهاد، مهاجرت و شجاعت در راه خداوند متعال است، این عزیزان با تأسی به سیدالشهدا (ع) برای همیشه تاریخ محبوب شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در یادواره شهدای شهرستان دهگلان اظهار داشت: از دست اندرکاران برگزاری این یادواره ارزشمند تشکر می کنیم که با کار خود نام و یاد شهیدان عزیز را گرامی داشته اند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: در این گونه یادواره ها جوانان از سیره شهدا الگوبرداری می کنند، بنابراین ارزش معنوی این یادواره برای نسل های انقلاب بسیار مهم و اثرگذار است.

استاد حوزه افزود: شهدای مدافع حرم مانند شهید امیرعلی محمدیان که کمتر از ۳۰ سال سن داشت می توانست به جای رفتن به جبهه و مقابله با جریان های ضددین در کنار خانواده خود زندگی کند، ولی این شهید با بینش و بصیرت خود راه درست و واقعی را پیدا کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: خداوند متعال در سوره «شرح» آیه چهارم درباره جایگاه و منش شهدا می فرماید: «وَ رَفَعْنَا لَکَ ذِکْرَکَ» یعنی اینکه نام نیکوی تو را به رغم دشمنان، در عالم بلند کردیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به اینکه نام و یاد شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود، اظهار کرد: راز محبوبیت شهیدان؛ جهاد، مهاجرت و شجاعت در راه خداوند متعال است،؛ این عزیزان با تأسی به سیدالشهدا (ع) برای همیشه تاریخ محبوب شده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که همواره فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی جاری و ساری باشد و عاقبت به خیری نصیب ملت نجیب ایران به ویژه مردم متدین کردستان شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha