دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 1013646
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
تصاویر/ پیاده روی طلاب رودسر از حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد جمکران

حوزه/ اجتماع بزرگ خادمان مسجد مقدس جمکران با عنوان همایش خادمان منتظر در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اجتماع بزرگ خادمان مسجد مقدس جمکران با عنوان همایش خادمان منتظر در آستانه نیمه شعبان و نوروز در شبستان کربلای این مکان مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری در این همایش با اشاره به برخی روایات در خصوص عصر غیبت تصریح کرد: خدمت به امام زمان(عج) لیاقت می خواهد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف زمان غیبت این است که هر عمل خیر به امام زمان هدیه شود اظهار کرد: باید همواره از خدا بخواهیم که مارا وادار به خدمت به حضرت مهدی(عج) کند.

در ادامه، کاشانی زاده مدیر منابع انسانی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه باید نعمت خدمت در مسجد مقدس جمکران را قدر بدانیم، اظهار کرد: اعتقاد ما این است که به خدمت کردن در مسجد جمکران نیاز داریم و همواره این فرصت را قدر می دانیم.

وی با اشاره به اعیاد شعبانیه و ولادت امام عصر(عج) تصریح کرد: این ایام فرصت ارزنده ای است که خدمت ویژه ای به زائرین مسجد مقدس جمکران که میعادگاه منتظران و عشاق امام عصر(عج) است داشته باشیم و قطعا این خدمات در محضر ولی عصر(عج) ثبت خواهد شد.

وی همچنین نکات و مسائل لازم در خصوص خدمت رسانی در نیمه شعبان و نوروز را به خادمین ارائه کرده و از ارزیابی فعالیت خادمین در این ایام خبر داد.

همچنین، حجت الاسلام حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران هم در این همایش با بیان اینکه گفت: همه باید به عشق امام زمان (عج) هوادار همدیگر باشیم و باید نیمه شعبان را با گره گشایی از یکدیگر گره بزنیم و دغدغه همه باشد که در آستانه نیمه شعبان به فکر برداشتن سنگ از راه دیگران باشیم.

وی اذعان کرد: اگر اینطور شدیم حضرت به ما سر می زنند، گره گشایی از مردم مورد توجه حضرت است و خادمین ایشان هم باید سرلوحه کارشان گره گشایی از همدیگر و مردم باشد.

در پایان این همایش سید علی حسین نژاد مداح اهل بیت به مولودی خوانی به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت امام سجاد(ع) پرداخت.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha