پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
عباس خیراندیش

حوزه/ معاون پژوهشی حوزه علمیه استان هرمزگان، با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره علامه حلی (ره)، گفت: ۶۴۳ اثر از مدارس علمیه برادران و خواهران به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد.

حجت‌الاسلام عباس خیراندیش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، اظهار کرد: چهارمین دوره جشنواره استانی علامه حلی(ره) در استان هرمزگان برگزار شد.

وی، با ذکر این نکته که در مجموع ۶۴۳ اثر از حوزه علمیه خواهران و برادران به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، عنوان کرد: ۴۳۲ اثر از حوزه علمیه برادران و ۲۰۷ اثر از حوزه علمیه خواهران ثبت و ارسال شده بود.

معاون پژوهشی حوزه علمیه استان هرمزگان، با اشاره به اصالت سنجی آثار در سامانه سمیم نور و ارزیابی آثار، تصریح کرد: ۲۸ اثر به تفکیک ۱۶ اثر از حوزه علمیه خواهران و ۱۲ اثر از حوزه علمیه برادران به عنوان اثر برگزیده معرفی و برای رقابت در مرحله کشوری به قم ارسال شده است.

حجت‌الاسلام خیراندیش ابراز کرد: علاوه بر آثار فوق، یک اثر از علمیه خواهران و پنج اثر از حوزه علمیه برادران به عنوان آثار شایسته تقدیر مشخص و تقدیر شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مدارس علمیه استان هرمزگان با برگزاری جشنواره مدرسه‌ای آثار طلاب را مورد ارزیابی قرار دادند و بعد از تقدیر از منتخبین در مدارس،۱۱۰ به دبیرخانه استانی ارسال شد.

معاون پژوهشی حوزه علمیه هرمزگان، با اشاره به معیارها و ملاک‌های ارزیابی آثار، تشریح کرد: سرانه دریافت آثار مدرسه، سرانه برگزیدگی در مدرسه، درصد رشد آثار مدرسه نسبت به سال گذشته، کسب رتبه برگزیدگی و شایسته تقدیر در استان، درصد آثار راه‌ یافته به ارزیابی تفصیلی در دبیرخانه استانی، رعایت زمان بندی و ارسال به موقع آثار برتر، برگزاری مراسم پایانی و وزانت آن «مشروط به گزارش مصور توسط مدرسه»، کیفیت اطلاع رسانی به طلاب، اعلام نکات قوت و ضعف آثار به صاحبان اثر و رعایت آیین نامه و نحوه تعامل با دبیرخانه)

حجت‌الاسلام خیراندیش، با اشاره با مدارس علمیه برتر استان هرمزگان، گفت: مدرسه علمی صاحب الزمان (عج) شهرستان بشاگرد با کسب ۷۶ امتیاز، مدرسه علمیه امام جعفرصادق (علیه السلام) شهرستان قشم با کسب ۷۴ امتیاز و مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) شهرستان بندرعباس با کسب ۵۵ امتیاز به عنوان برتر انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha