چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: کار تبلیغ دین و فرهنگ هرگز تعطیلی ندارد و از هر فرصتی باید برای انجام وظایف محوله خود استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، امروز در نشست روحانیون طرح هجرت و مبلغین شهرستان بیجار که با محوریت برنامه های تبلیغی در ایام نوروز برگزار شد، اظهار داشت: کار تبلیغ دین و فرهنگ هرگز تعطیلی ندارد و از هر فرصتی باید برای انجام وظایف محوله خود استفاده کنیم.

معاون تبلیغ و تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: در آستانه سال نو و تعطیلات نوروز قرار داریم، باید از هر لحظه این تعطیلات در بحث تبلیغ و نشر معارف اسلامی نهایت استفاده را ببریم و نباید تعطیلی ادارات، سازمان و... خللی در کار جهادی ما ایجاد کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه موضوع تبلیغ و حضور روحانیون طرح هجرت در شهرستان بیجار علیرغم برخی از کمبودها و نارسایی ها همچنان به خوبی پیش می رود، بنابراین کارها در بخش تبلیغ نه تنها در ایام نوروز نباید کمرنگ و یا تعطیل شوند، بلکه باید این ایام را یک فرصت مغتنم برای امور تبلیغی بدانیم.

حجت الاسلام هدایتی عنوان کرد: از سازمان و ادارات و نیز فعالان مذهبی و فرهنگی بیجار انتظار داریم که همواره ما را در زمینه تبلیغ و نشر معارف اسلامی در این شهرستان به مانند گذشته یاری و همراهی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha