دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سین هشتم

حوزه/ ویژه برنامه «سین هشتم» با اجرای صابر خراسانی و حسین رفیعی و با محوریت چهره‌های قهرمان اما گمنام، این شب ها و در آستانه سال جدید به روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طی سال‌های اخیر حضور چهره‌های کمتر دیده شده به جای سلبریتی‌های مشهور، در برنامه‌های تلویزیونی رونق گرفته و شبکه‌های مختلفی، برنامه‌هایی را با حضور این افراد روی آنتن برده‌اند.

"سین هشتم" از جمله این برنامه‌هاست که سال گذشته با اجرای صابر خراسانی و مرحوم علی سلیمانی و به مناسبت سال جدید پخش شد و توانست جزو ۶ برنامه پرمخاطب سیما باشد؛ امسال هم این برنامه با حال و هوایی متفاوت و در پنج قسمت به صورت زنده روی آنتن می‌رود در حالیکه حسین رفیعی جایگزین سلیمانی شده که امسال و به خاطر بیماری کرونا درگذشت.

سین هشتم چهار شب انتهایی سال جاری ساعت ۲۱ تا ۲۴ پخش می‌شود و ویژه برنامه تحویل سال هم از ظهر روز یکشنبه ۲۹ اسفندماه آغاز می‌شود و تا بعد از تحویل سال ادامه خواهد داشت.

هر برنامه شامل چند آیتم مختلف و چند مهمان است، مهمان‌هایی که هر کدامشان قصه خاص خودشان را دارند و روایت‌گر ماجرایی هستند که می‌تواند برای مخاطبان، جالب، عبرت‌آموز و البته هیجان‌انگیز باشد زیرا آنها نه اشخاصی مشهور به سبک و سیاق سلبریتی‌های معمول، بلکه قهرمانانی گمنام در بین ما هستند و ممکن است آنها را پیش از این دیده باشیم ولی حالا با نگاه متفاوت شبکه افق، بار دیگر پای حرف‌هایشان می‌نشینیم. بخشی از این برنامه هم به گفت‌وگو با خانواده شهدا اختصاص دارد.

گفتنی است، اجرای برنامه هم بر عهده صابر خراسانی و حسین رفیعی است که پیش از این در برنامه «به عشق محمد»، تجربه موفقی از اجرای مشترک با هم داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha