دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تبریز

حوزه / مام جمعه ورزقان گفت: در ماه مبارک رمضان، موضوع جهاد تبیین و تبلیغ دین مورد توجه علما و روحانیون قرار گیرد و نباید این فرصت طلایی را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان امروز در همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان، ماه مبارک رمضان را فرصتی استثنایی برای جهاد تبیین دانست و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان، موضوع جهاد تبیین و تبلیغ دین مورد توجه علما و روحانیون قرار گیرد و نباید این فرصت طلایی را از دست داد.

وی در ادامه تاکید کرد: علما و روحانیون، طلایه داران دین و پرچمداران جهاد تبیین هستند و لذا ضروری است تا برای تبلیغ دین اسلام، تمام تلاش خود را به کار گیرند.

امام جمعه ورزقان به تقویت ارتباط روحانیت با مردم تاکید کرد و گفت: لازم است که مبلغان در بین مردم و در کنار مردم باشند و شنونده درد و دل‌ها و صحبت‌های جامعه باشند.

وی در ادامه به حدیثی از امام صادق (ع) در رابطه با نقش علما در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: در این حدیث آمده است که "هر گاه روز قیامت گردد، خداوند، عالم و عابد را برانگیزاند و ابتدا به عابد گفته می‌شود: «به سوی بهشت حرکت کن» و سپس به عالم گفته می‌شود: «بایست و مردم را به خاطر آن که نیکو ادبشان نمودی، شفاعت کن».

مبلغان از فرصت ماه مبارک رمضان برای جهاد تبیین غافل نشوند

مبلغان از فرصت ماه مبارک رمضان برای جهاد تبیین غافل نشوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha