دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1019191
۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج در پایان با اشاره به اینکه باید بیشتر به فکر مستمندان باشیم، گفت: شرایط اقتصادی و معیشتی سخت شده است، انتظار داریم که افراد متمکن بیش از گذشته به فکر دیگران به ویژه قشر مستضعف باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه کردستان اظهار داشت: همواره باید از درگاه خداوند متعال بخواهیم که ما را در مسیر درست قرار دهد و از برکات قرآن و اسلام نصیب یک یک ما نماید.

امام جمعه سنندج گفت: مشکلاتی در سطح کشور و جامعه وجود دارد، ولی با این وجود شاهد تلاش بی شائبه مسئولان و مدیران برای رفع این مشکلات که بیشتر آنها اقتصادی و معیشتی است، هستیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، «روز ارتش»، عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد حضور سلحشورانه و مقتدرانه نیروهای ارتش در مقابل رژیم بعث عراق بودیم و این عزیزان از خود ایثارگری های فراوانی برجای گذاشتند.

ماموستا رستمی تاکید کرد: امروز به برکت اقتدار نیروهای نظامی ایران، دشمن قادر نیست که به کشور تعرض کند، بنابراین باید قدردان تلاش نیروهای مسلح کشور که حافظ مرزهای این مملکت هستند باشیم.

امام جمعه سنندج ادامه داد: بیاید در این شب های عزیز و گرانقدر بیشتر با معنویات، قرآن و... انس بگیریم تا شامل رحمت و الطاف خداوند متعال قرار بگیریم. این ماه بهترین فرصت برای توبه و ترک این کارهای زشت و به دور از دین است.

امام جمعه سنندج در پایان با اشاره به اینکه باید بیشتر به فکر مستمندان باشیم، خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی و معیشتی سخت شده است، انتظار داریم که افراد متمکن بیش از گذشته به فکر دیگران به ویژه قشر مستضعف باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha