شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تجلیل از فعالین قرآنی سردشت

ماموستا واوی گفت: همه باید با الگو گرفتن از قرآن کریم در مبارزه با شرک و نفاق، برای آزادی قدس به عنوان قبله اول مسلمانان تلاش کنیم و این سرزمین مقدس را از چنگ صهیونیزم بین المللی و استکبار جهانی که به خون بشریت تشنه است، نجات دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، ماموستا محمد واوی، شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالین قرآنی و خانه برتر قرآنی شهرستان سردشت که در سالن اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ماه رمضان ایام با فضیلتی است و نباید در شب و روزهای آن از مدال تقوای پروردگار غافل شویم و باید با تاسی از قرآن و سیره پیامبر(ص) بتوانیم با خودسازی و تقوا از خاکریز مبارزه با نفس و هواهای شیطانی سربلند بیرون بیاییم.

وی افزود: محافل قرآنی فرصتی برای تقویت ایمان است و باید تلاش کنیم در مسیر این کتاب الهی حرکت کنیم و حضور در جمع فعالین قرآنی و علما به انسان معنویت و نورانیت می بخشد.

امام جمعه سردشت تصریح کرد: دور شدن از قرآن و منویات آن عواقب جبران ناپذیری در زندگی و تربیت جامعه دارد و ما باید به عنوان امت اسلامی، خانه های خود را با نور قرآن منور کنیم چون این کتاب الهی محور اساسی در جامعه است و اگر در زندگی ما جاری و ساری نباشد با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم شد.

وی با بیان این که قرآن به عنوان ذکر و یاد خداوند متعال بهترین همدم و مونس در زندگی برای انسان ها به شمار می رود و انس با این کتاب الهی و عمل به آموزه های آن باعث رستگاری انسان ها می شود، افزود: قرآن به عنوان بهترین هدیه خداوند به انسان ها در تمامی اعمال، کردار و رفتار و اندیشه پیامبر(ص) جریان داشت، ما هم به عنوان امت پیامبر باید این معجزه رسول مکرم اسلام (ص) را که رزق روحی مومنان است، عمل کنیم.

ماموستا واوی در پایان با تاکید بر توجه جدی جوامع اسلامی به مسئله قدس و فلسطین گفت: همه ما مسلمانان باید با الگو گرفتن از قرآن کریم در مبارزه با شرک و نفاق، برای آزادی قدس به عنوان قبله اول مسلمانان تلاش کنیم و این سرزمین مقدس را از چنگ صهیونیزم بین المللی و استکبار جهانی که به خون بشریت تشنه است، نجات دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha