چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
بیانیه سفارت آمریکا اسلام آباد

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی گفت: آمریکایی‌ها عاری از ارزش‌ها و کرامت دینی، خواهان ترویج فحاشی و برهنگی در کشورهای مسلمان هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنانی اظهار داشت: بیانیه سفارت آمریکا در پاکستان در حمایت از همجنس گرایی بسیار شرم آور و غیرمسئولانه است. این بیانیه سفارت آمریکا حمله به فرهنگ و ارزش های دینی و ملی پاکستان است.

وی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها عاری از ارزش‌ها و کرامت دینی، خواهان ترویج فحاشی و برهنگی در کشورهای مسلمان هستند. الحمدلله مردم پاکستان بداخلاقی و همجنس گرایی را در پرتو دین مقدس اسلام و آموزه های عالی و جاودانه آن از جنایات سنگین می دانند. دولت پاکستان، علما و مردم باید به چنین اظهارات غیرمسئولانه و شرم آور ایالات متحده توجه داشته باشند.

لازم به ذکر است که سفارت آمریکا در اسلام آباد چند روز پیش پیامی را در شبکه اجتماعی توییتر مبنی بر ترویج همجنس گرایی منتشر کرده بود. در پیام توییتری آمده که ماموریت پاکستان تقویت و حمایت از جامعه همجنسگرایان است. ما هر روز تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که حقوق این جامعه رعایت شده و از ظلم محافظت می شود. ما به دولت پاکستان برای برابری کامل فشار می آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha