دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماهر حمود

حوزه/ شیخ ماهر حمود درخواست نمایندگان، انجمن‌ها و نهادهای مورد حمایت صهیونیسم مبنی بر اصلاح ماده ۵۳۴ قانون مجازات لبنان که روابط همجنس‌گرایی را منکر می‌داند محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت لبنان، درخواست نمایندگان، انجمن‌ها و نهادهای مورد حمایت مستقیم یا غیر مستقیم صهیونیسم جهانی مبنی بر اصلاح ماده ۵۳۴ قانون مجازات لبنان که روابط همجنس‌گرایی را منکر می‌داند، محکوم کرد. قانون مزبور مجازات این رفتار را به صورت رسمی یک سال زندان می‌داند.

وی گفت: کسانی که ادیان، اخلاق و نظم عمومی را به چالش می‌کشند باید به هر وسیله ممکن افشا و محکوم شوند. می‌دانیم که جامعه ما عموماً از این انحراف شرم آور مصون است، اما همه باید برای جلوگیری از این فساد و گسترش آن همکاری کنیم.

او در ادامه افزود: مادامی که پیروان ادیان آسمانی بر داستان حضرت لوط (ع) و مجازات قریه سدوم و عموره بر اساس نامگذاری کتاب مقدس اتفاق نظر دارند، پس احزاب مدعی تعلق به مسیحیت چگونه می‌توانند با این انحراف اخلاقی خطرناک موافقت کنند با توجه به اینکه عذابی که بر قوم لوط نازل شد بر هیچ قوم دیگری نازل نشد؟

وی با تأکید بر محکوم بودن رفتار جنبش‌ها و احزابی که خواستار گسترش این انحراف در اروپا و آمریکا هستند یادآور شد: علم تأیید کرده است که میکروب ایدز از روابط همجنس‌گرا سرچشمه گرفته و از روابط جنسی متعدد سرایت کرده است.

رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت لبنان با اشاره به اینکه تغییر نام همجنس‌گرایی به نام‌های دیگر آن را حلال نمی‌کند و از خطرات و اهمیت این امر نمی کاهد، تصریح کرد: از همه لبنانی‌ها از هر فرقه، گروه، منطقه و وابستگی می‌خواهیم تا موضع متحدی در مورد این فرهنگ مخرب اخلاقی اتخاذ کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha