چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله سید محمدتقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی نسبت به ترویج همجنس‌بازی با عناوین مختلف از جمله جنسیت و همجنسگرایی و عواقب شوم آن هشدار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق ضمن هشدار نسبت به گسترش پدیده همجنس‌بازی با عناوین مختلفی چون جنسیت و همجنسگرایی گفت: این امر موجب گسترش فسق و نابودیِ غریزه انسانی خدادادی است.

ایشان افزود: این فرهنگ‌های انحرافی و بیگانه، توطئه‌ای شیطانی و بدخواهانه با هدف نابودی نسل بشر و بازیچه قرار دادن ارزش‌های اجتماعی مورد تأیید همه ادیان آسمانی است که می‌خواهند جوامع انسانی را به سوی نوع جدیدی سوق دهند تا روابط زن و مرد را که سازنده خانواده و اجتماع است به همجنسبازی تنزل دهند.

آیت الله مدرسی خاطرنشان کرد: نیروهای شرور و سازمان‌های فساد شناخته شده مانند صهیونیسم جهانی پشت پرده گسترش فرهنگ‌های انحراف، همجنسگرایی و تفرقه قرار دارند و از دهه‌ها قبل با مبارزه با عفاف و حجاب و اشاعه عشوه‌گری و رفتار مستهجن در برخی کشورهای غربی شروع به کار کردند تا به فرهنگ همجنس‌بازی رسیده‌اند و می‌خواهند آن را به جامعه اسلامی صادر کنند تا آن را از بین برده و از دین خدای متعال و غریزه حقیقی دور نگه دارند.

وی با دعوت کردن همه بشریت به بازگشت به سوی خدا و نفی این فرهنگ‌های انحرافی مخرب جامعه تصریح کرد: جامعه اسلامی باید به حجم توطئه‌ای که در برابر او انجام می‌شود توجه کند و با فرهنگ‌های بیگانه با التزام به تعالیم خداوند متعال و سیره پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت ایشان (ع) و تبعیت از علمای دینی مبارزه کند؛ زیرا آنها تنها راه رهایی از اندیشه‌ها و فرهنگ‌های مخرب هستند.

آیت الله مدرسی در ادامه با گشایش بخش‌های ویژه در وزارتخانه‌ها و ادارات دولتی عراق در راستای تقلید از فرهنگ بیگانه تحت عنوان «جنسیت اجتماعی» انتقاد کرد و از دولت و مسئولان خواست تا این بخش‌ها را که تناسبی با فرهنگ اسلامی ندارند تعطیل و با این فرهنگ مبارزه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha