سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
المصطفی

اختتامیه دوره تربیت‌مدرس، ویژه طلاب و دانش‌پژوهان نیجریه‌ای جامعةالمصطفی، به همت مؤسسه آموزشی مهارتی بیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی در مراسم اختتامیه دوره تربیت‌مدرس، ویژه طلاب نیجریه‌ای، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات اخیر مؤسسه آموزشی مهارتی بیان، ضمن اشاره به تفاهم‌نامه همکاری جامعةالمصطفی و سازمان فنی و حرفه‌ای، اظهار داشت: مدارک سازمان فنی و حرفه‌ای در بیش از ۱۴۰ کشور جهان اعتبار دارد.

وی اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای و جامعةالمصطفی، بازبینی دوره‌های مهارتی مبتنی بر ارائه و اعطای مدرک معتبر بین‌المللی، نیازمند تقویت و گسترش همکاری‌هاست.

رئیس مؤسسه آموزشی و مهارتی بیان، با اشاره به این که برانیم تا دوره‌های تخصصی برای بازسازی و بازپروری آموزش‌های فنی بر حسب نیاز مناطق تدوین گردد، بر لزوم توجه به دوره‌های تربیت مربی تأکید و خاطرنشان کرد: در عین فعال‌سازی سواد دانشی، با ارتقای سواد مهارتی، تغییر و تحولاتی عمیق بر کارآمدی طلاب ایجاد خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی بر اهمیت مهارت‌افزایی خانواده‌های طلاب تأکید کرد و اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم با ارائه دوره‌های مهارتی ویژه فرزندان و خانواده‌های المصطفی، در زمینه توسعه دانش و ارتقای جایگاه فنی این عزیزان موفق‌تر عمل نماییم.

وی، با بیان اینکه با مشارکت نمایندگی‌های خارج کشور فرایند نظرسنجی تخصصی دوازده دوره مهارتی مناطق عملیاتی شده است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت طلاب و دانش‌پژوهان جامعةالمصطفی، میز منطقه‌ای در حوزه مهارتی را راه‌اندازی و با نیازسنجی‌های صورت‌گرفته، اولویت‌بندی هدفمندی در برگزاری دوره‌های مهارتی داشته باشیم.

رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان، با تأکید بر اینکه نگاه تخصصی جامعةالمصطفی به امور خانواده، فرصت‌های جدید دانش مهارتی برای فرزندان و همسران طلاب فراهم می‌کند، اظهار داشت: برای ارتقای کارآمدی‌ها، اولویت در بهره‌گیری از ظرفیت طلاب و دانش‌آموختگانی است که دوره‌های مهارتی ناظر به فعالیت و رشته تخصصی را گذرانده باشند.

وی به‌روزرسانی بانک اطلاعات استادان و توجه به شاخص‌های دوره‌های مهارتی را موردتوجه قرارداد و اذعان داشت: ارزیابی‌های تخصصی برای ورود به دوره‌های تخصصی، از دیگر مؤلفه‌هایی است که موردتوجه مؤسسه آموزشی مهارتی بیان قرار دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی، با اشاره به اینکه معاونت آموزش جامعةالمصطفی حمایت‌های خوبی از دوره‌های مهارتی دارد، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری معاونت آموزش جامعةالمصطفی، بتوانیم دوره‌های کارورزی را برای عملیاتی‌سازی آموزه‌های مهارتی به کار گیریم.

اختتامیه دوره تربیت‌مدرس، ویژه طلاب نیجریه برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha