دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مشکلات مردم

حوزه/ بهینه سازی آبیاری محصولات کشاورزی، حل مشکلات مردم، صیانت از اهداف والای انقلاب اسلامی، حفاظت از اراضی کشاورزی و ... از مهمترین محورهای خطبه های ائمه جمعه شهرهای لرستان در روز۲۷ خرداد ۱۴۰۱ بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، خطبه های ائمه جمعه شهرستان های کوهدشت، دورود، نورآباد، الیگودرز، الشتر، پلدختر و ازنا در تریبون نماز جمعه ۲۷ خرداد ماه مرور می شود.

کوهدشت:

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی با بیان اینکه بخش کشاورزی محور حیاتی کشور است، با انتقاد از مسئولان کشوری به دلیل تعلل در احداث سد معشوره، خواستار تسریع در احداث این سد برای مهار روان آب ها شد.

دورود:

حجت الاسلام منصوری، امام جمعه موقت دورود با بیان اینکه تاکنون انتظار همکاری و دوستی از کشورهای اروپایی بی فایده بوده است، گفت: توسعه روابط با کشورهای دوست و همسایه سیاست خوبی است که در دولت کنونی در پیش گرفته شده است.

نورآباد:

حجت الاسلام یوسف خانی با بیان اینکه امام خمینی(ره)اسلام ناب را دوباره زنده و به ذهن و عمل انسان ها و صحنه های سیاسی جهان برگرداند، اظهار کرد: حفظ و صیانت از اهداف والای نظام جمهوری اسلامی بر همگان واجب است.

الیگودرز:

حجت الاسلام سرلک با اشاره به ظرفیت های بالای حوزه کشاورزی در شهرستان، از مسئولان خواست برای رونق تولید و اشتغال با فراهم کردن زیرساخت ها و رفع موانع، سرمایه گذاران بومی را برای تولید گیاهان دارویی و ایجاد صنایع بسته بندی جذب کنند.

الشتر:

حجت الاسلام امیدی با اشاره به هفته جهاد کشاورزی و با بیان اینکه بالا بردن راندمان کشاورزی موجب رونق تولید و ثبات اقتصادی می شود، خواستار توجه بیشتر مسئولان به بخش کشاورزی به عنوان مهمترین زیر ساخت پایداری کشور شد.

پلدختر:

حجت الاسلام موسوی، حفاظت از اراضی کشاورزی را مهم دانست و اظهار کرد: تغییر کاربری های بی رویه بلای جان زمین های کشاورزی است و اگر با آن ها برخورد جدی نشود، زنجیره غذایی و امنیت کشاورزان به چالش می افتد.

ازنا:

حجت الاسلام سپهوند از بلاتکلیفی چندین ساله وضعیت شرکت فولاد و ذوب آهن این شهرستان انتقاد و خواستار تعیین تکلیف آن توسط قوه قضائیه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha