دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجاب و عفاف

حوزه/ لزوم احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ارتقای زیر ساخت‌های شهری در برخی مناطق لرستان از جمله کلید واژه‌های خطبه‌های ائمه جمعه برخی شهرهای لرستان در هفته جاری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، لزوم احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ارتقای زیر ساخت‌های شهری در برخی مناطق لرستان از جمله کلید واژه‌های خطبه‌های ائمه جمعه برخی شهرهای لرستان در این هفته بود.

بروجرد

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به رعایت مسئله عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌های نهادهای فرهنگی، فریضه امر به معروف و برخورد با منکرات را در جامعه بیش از پیش احیا کرد.

وی دستگیری معاون سفیر انگلیس در هنگام نمونه برداری از خاک منطقه ممنوعه کویر لوت را نشان از خباثت، مکر و حیله انگلیس و همچنین اقتدار و هوشمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست.

الیگودرز

حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه افزود: نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فردی، خانوادگی و اجتماعی است.

پلدختر

حجت الاسلام موسوی امام جمعه پلدختر نیز با اشاره به جمعیت ۵ هزار نفری شهر تازه تأسیس سراب حمام، بر ایجاد زیر ساخت‌های شهری در راستای خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد.

ازنا

حجت الاسلام سپهوند امام جمعه ازنا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خواستار تعیین تکلیف نهایی شرکت فولاد و ذوب آهن شهرستان و واگذاری به سرمایه گذار دارای اهلیت و صلاحیت توسط دستگاه قضایی شهرستان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha