دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
استاندار کردستان

حوزه/ استاندار کردستان گفت: دشمنان و عوامل تجزیه طلب به دنبال این هستند کردستان را که محل و خاستگاه علما و اندیشمندان بزرگ اسلامی است به مکان تفرقه و دودستگی تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، صبح امروز در اولین کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی که در اردوگاه امام علی (ع) سنندج و با عنوان «کردستان، نماد تحقق وحدت امت اسلامی و همزیستی اقوام و مذاهب» برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: کردستان از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی مورد حسد و طمع دشمنان و عوامل ضدانقلاب قرار گرفت و این تلاش ها همه برای درهم شکستن وحدت مردم این استان بوده است.

استاندار کردستان تأکید کرد: دشمنان و عوامل تجزیه طلب به دنبال این هستند کردستان که محل و خاستگاه علما و اندیشمندان بزرگ اسلامی می‌باشد را به مکان تفرقه و دودستگی تبدیل کنند.

وی عنوان کرد: اعتقاد عملی مردم کردستان به این نظام اسلامی تقدیم بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید است که این امر به مانند خاری در چشم دشمنان است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در سخنانی اظهار داشت: کردستان به عنوان سرزمین فرهنگ و ادب شناخته می شود و در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی شهدای شاخص بسیاری تقدیم این نظام مقدس کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: سنندج به عنوان شهر مسجد و مناره همواره الگوی وحدت و برادری بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha