شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
شیخ بهاالدین محی الدین نقشبندی

حوزه/ رئیس طریقت نقشبندیه سلیمانیه عراق گفت: وهابیت و جریان های تکفیری مانند غده ای سرطانیّ امروز بر پیکره اسلام رشد کرده اند و این گروه ها در عمل نشان داده اند که از دایره مسلمانی و حتی انسانی خارج هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، شیخ بهاءالدین محی الدین نقشبندی امروز در اولین کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی که در سنندج در حال برگزاری است، اظهار داشت: مهمترین وظیفه ای که در عصر کنونی بر عهده مسلمین می باشد، حفظ وحدت و انسجام است.

رئیس طریقت نقشبندیه سلیمانیه عراق گفت: تنها با وحدت و انسجام است که می توان در مقابل دشمنان دین خدا ایستاد و پیروز شد.

وی عنوان کرد: دشمنان با ایجاد، تسلیح و حمایت های مالی از گروهک های تروریستی به دنبال از بین بردن وحدت در جهان اسلام و غارت ثروت های خدادادی آنان است.

شیخ نقشبندی در ادامه یادآور شد: خداوند در قرآن کریم از مسلمین خواسته است که برای در امان بودن از فتنه های دشمنان به ریسمان الهی چنگ بزنند و از تفرقه و جدایی به شدت پرهیز کنند.

رئیس طریقت نقشبندیه سلیمانیه عراق گفت: زمانی که وحدت در جهان اسلام معنای عملی به خود بگیرد، شاهد امنیت، رفاه، آسایش و... در جهان اسلام خواهیم بود بنابراین مسلمین برای رسیدن به این جایگاه باید حول مشترک خود حرکت کنند.

شیخ نقشبندی با اشاره به اینکه جریان های تکفیری و وهابی ارکان دین مبین اسلام را به خطر انداخته است، اظهار کرد: وهابیت و جریان های تکفیری مانند غده ای سرطانی بر پیکره اسلام رشد کرده اند و این گروه ها در عمل نشان داده اند که از دایره مسلمانی و حتی انسانی خارج هستند.

رئیس طریقت نقشبندیه سلیمانیه عراق با اشاره به اینکه وهابیت و جریانات تکفیری به دنبال از بین بردن وحدت مسلمین هستند، گفت: یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه های رسول اکرم (ص) وحدت در بین مسلمین بود.

شیخ نقشبندی ادامه داد: اقتدار اسلامی در سایه سار وحدت عملی مسلمین نمود پیدا می کند و همه به یاد داریم که امام خمینی (ره) بر این مهم تأکید فراوان داشتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha