دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همایش پیغام عاشورا در هندوستان

حوزه/ همایش «پیغام عاشورا» با حضور نماینده ولی فقیه در هندوستان و جمعی از دانش آموختگان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در آستانه ماه محرم الحرام، نشست تخصصی «پیغام عاشورا» با حضور دانش آموختگان فعال هندی جامعةالزهرا علیهاالسلام در دهلی نو برگزار شد.

در این نشست که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی مهدوی پور نماینده ولی فقیه در هندوستان برگزار شد، بر لزوم استفاده از منابع و مقاتل دست اول در تبلیغ و همچنین افزایش دانش و اطلاعات مبلغان در این راستا تاکید شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی فر بیان داشت: در هندوستان 15 هزار مسجد است، اما 45 هزار حسینیه وجود دارد که اجتماعات بزرگی در عزاداری های امام حسین علیه‌السلام تشکیل می‌شود.

در ادامه این نشست، دانش آموختگان فعال جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در هندوستان به تبیین ایده‌ها و نظرات خود در گسترش و نشر معارف عاشورا و قیام امام حسین علیه‌السلام پرداختند.

یکی از دانش آموختگان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان مبلغان دین این است که مردم را برای یاری رساندن به امام حسین علیه‌السلام بیدار کنیم و پیام حضرت را به نسل آینده برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha