سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم گفت: آزادگان سخت ترین دوران را تجربه کرده اند و مقاومت و پایداری آنها در وفاداری به امام راحل و انقلاب اسلامی به ایران عزت و آبرو داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امروز در همایش گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، در تبریز گفت: آزادگان سخت ترین دوران زندگی را تجربه کرده اند؛ مقاومت و پایداری آنها در پیروی از امام راحل و انقلاب اسلامی به ایران عزت و آبرو داد.

وی افزود: خانواده های آزادگان هم صبوری و استقامت زینبی را اثبات کردند و همه این ها موجب شد مردم توانایی گذر از گردنه های سخت را پیدا کنند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات آزادگان، گفت: خدمات درمانی، مسائل ناشی از کهولت، چالش های معیشت و ... رسیدگی مداوم و موثر می خواهد و در این زمینه هم مسئولان تکلیف دارند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی نیز در این همایش گفت: حضور آزادگان برای جامعه پیام های مهمی دارد، چون سرنوشت آنها بخش بزرگی از هویت ما را شکل می دهد.

وی اظهار کرد: عزتی که امروز به ما قدرت ایستادگی در مقابل استکبار جهانی را داده، از همان مقاومتی نشأت می گیرد که موجب تحمل تمام سختی های اسارت شده بود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: آن دوران نشان داد، صبر و استقامت یک فضیلت همیشگی در ایران اسلامی است و مردم همواره بر آن تکیه دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha