پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام سید حسین موسوی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: مساجد خاستگاه انقلاب اسلامی هستند و امروز نیز باید از ظرفیت مسجد برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده شود.

حجت الاسلام سیدحسین موسوی خراسانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج با اشاره به بیانیه گام دوم و لزوم توجه به ظرفیت های مساجد، مسجد را بهترین، آماده ترین، معتبر ترین و پرطرفدارترین مکان برای رساندن کلام اسلام به مخاطبان دانست و گفت: از ظرفیت مسجد باید در راستای تربیت و فرهنگ و حتی اقتصاد جامعه استفاده کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد با اشاره به نقش مسجد در جامعه، اظهار کرد: وقتی در جامعه آماری نگاه می کنیم مسجدی‌ها نسبت به سایر افراد کمترین لرزش و خطا را دارند.

وی یادآور شد: اگر برای تربیت فرزندانمان دغدغه مندیم آنها را با مسجد مرتبط کنیم تا از لغزش‌های احتمالی مصون بمانند.

موسوی خراسانی ادامه داد: مسجد مکانی است که جوان و نوجوان معارف دینی، احکام، تلاوت قرآن، روان خوانی، صوت و لحن و ... را می‌تواند فرا بگیرد؛ کانون های فرهنگی مساجد و پایگاه های بسیج دغدغه تربیتی و آموزشی دارند در بحث مسائل علمی ورود می‌کنند حتی در بعضی از مساجد استان کسانی که مشکل درسی دارند به آنها رسیدگی می‌کنند، لذا باید از این ظرفیت استفاده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: مساجد خاستگاه انقلاب اسلامی هستند و امروز نیز باید از ظرفیت مسجد برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده شود.

موسوی خراسانی در پایان یادآور شد: خواهران و برادران مسئول در مساجد و ائمه جماعات در راستای جهاد تبیین و کادرسازی برای انقلاب تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    انشاالله که تربیت در مساجد و دستاوردهای مسجد بیشتر شود