دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیاده روی اربعین

حوزه/ مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: از صبح روز دوشنبه ۱۴ شهریور مرز تمرچین به روی زوار اربعین باز خواهد شد و در این روز انتقال ۱۰۰۰ زائر از ارومیه به سمت مرز تمرچین رایگان خواهد بود.

مطیع حق شناس مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، اظهار داشت: هیچ مشکلی از باب امنیت در مسیر گذرگاه مرزی تمرچین وجود ندارد و این مسیر توسط نیروهای نظامی ایران و عراق پشتیبانی می‌شود و اعزام‌ها با امنیت کامل صورت می‌گیرد.

وی افزود: نزدیکی مسیر، پرداخت حداقلی جهت اعزام از مرز تا الحسینیه بغداد، سهل الوصول بودن مسیر، آب و هوای خوب نسبت به جنوب کشور، عدم وجود ازدحام در مرز، وجود موکب‌های استانی تا مرز و در طول مسیر حرکت در اقلیم کردستان با امکانات پذیرایی و اسکان و استحمام، مسیر زیبا و وجود پارکینگ‌های رایگان در مرز برای بیش از ده هزار خودرو، از امتیازات گذرگاه مرزی تمرچین می‌باشد.

مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: از صبح روز دوشنبه ۱۴ شهریور مرز تمرچین به روی زوّار اربعین باز خواهد شد و در این روز انتقال ۱۰۰۰ زائر از ارومیه به سمت مرز تمرچین رایگان خواهد بود.

وی افزود: هزینه انتقال زائران از مرز تمرچین تا اربیل ۲۰۰ هزار تومان و تا الحسینیه بغداد ۴۰۰ هزار تومان، جمعاً ۶۰۰ هزار تومان یعنی ۳۰ هزار دینار عراقی می‌باشد.

حق شناس از اختصاص یک پرواز از مسیر ارومیه -نجف و بالعکس در مورخه ۲۴ رفت و ۲۸ برگشت خبر داد و گفت: زائران می‌توانند با مراجعه به سایت اصلی شرکت آتا، بلیط پرواز خود را خریداری کنند.

انتهای خبر. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha