دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه

حوزه/ بار دیگر دست پلید استکبار و صهیونیزم و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی به صورت آشکارا در حوادث اخیر کشور نمایان گردیده و با حرکات هنجارشکنانه و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی در پی فتنه انگیزی جدیدی علیه انقلاب و مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به قرآن و مقدسات اسلامی بیانیه ای صادر کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هذَا بَلاَغٌ لِلنَّاسِ وَلِیُنذَرُوا بِهِ وَلِیَعْلَمُوا أَنَّمَا هُوَ إِلَهٌ وَاحِدٌ وَلِیَذَّکَّرَ أُوْلُوا الاَْلْبَاب (سوره ابراهیم، آیه ۵۲).
این (قرآن)، ابلاغی برای عموم مردم است؛ تا به وسیله آن انذار شوند، و بدانند او خدای یکتاست؛ و تا خردمندان پند گیرند.
دلها در دست خدا است و خواست خدا در گرو ایمان و تقوای ما است؛ نه در زیر پا گذاشتن تقوا؛ إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا،(سوره مریم، آیه ۹۶).
اگر دنبال عزت هستیم عزت در دست خدا و رسول و مومنان است وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِین(سوره منافقون، آیه۸)
بار دیگر دست پلید استکبار و صهیونیزم و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی به صورت آشکارا در حوادث اخیر کشور نمایان گردیده و با حرکات هنجارشکنانه و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی در پی فتنه انگیزی جدیدی علیه انقلاب و مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی هستند.
پیروان قرآن و یاران امام و انقلاب و دلبستگان به این مملکت؛ فارغ از مرزبندی های سیاسی، مذهبی، دینی و صنفی، پای قرآن در میان است. پای توطئه حساب شده ملحدانه دشمن در میان است. حواسمان هست که قرآن را آتش زدند و آن را آیات شیطانی خواندند!؟
امام راحل رضوان الله علیه با حکم ارتداد سلمان رشدی ملعون دنیارا تکان داد. زیرا حکم ساب النبی و ائمه علیهم السلام ضروری فقه اسلام است، نه فقط فقه شیعه معدود از عوامل استکبار و اغتشاشگران فریب‌خورده در خانه قرآن و برخی مناطق ایران اسلامی و در برابر دیدگان ملت قرآن، قرآن؛ یعنی کتاب عزیزتر از جانمان را آتش زدند و به مقدس ترین انسان تاریخ بشریت؛ یعنی وجود نازنین پیامبر رحمت و اهل بیت پاک او دشنام دادند و اهانت کردند و حجاب از سر ناموس ملت در کشور جمهوری اسلامی؛ کشوری که قانون اساسی آن احکام قرآن است و کشوری که اسلامیت و جمهوریت آن بر اساس کتاب آسمانی پیامبر رحمت و رهنمود او و خاندان پاک او و کشوری که برای پاسداری از انقلاب و قانون اساسی و ارکانش هزاران جان پاک شهید و فدا شده است.
غافل از اینکه این ملت، ملت امام حسین(ع)،ملت شهادت و ملت حماسه ۹دی ها و همان ملتی است که در اربعین حسینی و نیز تشییع سردار دلها؛ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز آن شکوه جاودانه تاریخ را خلق کرد.
ملت قهرمان،انقلابی، وفادار، شهیدپرور، و ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی همچون گذشته با راهپیمایی در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز پنجشنبه ۳۱ شهریور۱۴۰۱ سالروز دفاع مقدس؛ روز جمعه یکم مهر۱۴۰۱ و دیگر ایام تا فرونشاندن نفرت افکنی واغتشاش از پای ننشسته و با حضور پر شور، مقتدرانه و دشمن شکن خود بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان کشاند و راه شهیدان و مدافعان وطن و حرم اهلبیت(ع) را ادامه خواهد داد.
نصرمن الله وفتح قریب
والعاقبه للمتقین.
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha