دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با خانواده شهید حسین اجاقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در دیدار با خانواده حسین اجاقی، شهید مدافع امنیت در تبریز به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار با خانواده حسین اجاقی، شهید مدافع امنیت در تبریز به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کرد.

وی با تأکید بر اینکه صبر و شکیبایی خانواده معظم شهید برایمان آموزنده بود، اظهار داشت: الحمدلله جوانان جان برکفی داریم که همیشه و در همه بحران‌ها دشمنان را مایوس کرده و اجازه نمی‌دهند آنان به اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: معاندین و دشمنان دیدند که ما چنین مادران زینبی و فاطمی داریم و فهمیدند اگر به جنایات خود ادامه دهند، همین بانوان جوابشان را می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در این دیدار گفت: جوانان و نوجوانان ما همچون دهه ۶۰ مظلومانه و با گمنامی در حال حراست از انقلاب و نظام هستند، اما در سوی دیگر عده‌ای در تریبون‌ها هر چه می‌خواهند می‌گویند و هزینه آن را باید نظام پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و هم پیمانانش با تمام قدرت به میدان آمده‌اند و رسانه‌های ما نیز در برابر هجمه رسانه‌ای آنها، باید با تمام توان، مقابله کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha