سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
خداداده

حوزه/ رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: یکی از مهم ترین و اصلی ترین برنامه کانون های مساجد، پیگیری بحث نهضت بازگشت به مسجد آن هم با قوت و جدیت هر چه تمام تر است.

حجت الاسلام کمال الدین خداداده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که مساجد پایگاه های توحید و بهترین محل ها برای ترویج ارزش ها و فضائل اخلاقی می باشند، ابراز داشت: با نگاهی به آموزه های ناب اسلامی به خوبی متوجه می شویم که از نگاه قرآن و عترت، مساجد نه فقط مکان عبادت بلکه به سان کارگاه های انسان سازی هستند که نقش مؤثری در سعادتمندی انسان در دنیا و آخرت دارند.

وی افزود: بی شک در همه جای کشور عزیزمان، چنانچه مساجد آباد و برقرار باشند، بسیاری از مشکلات و گرفتاری های ما مرتفع می شود و آبادانی مساجد به این است که افراد جامعه از سنین و طیف های مختلف در آن حضور فعال داشته باشند.

حجت‌الاسلام خداداده همچنین با اشاره به این که ما به دنبال تحقق نهضت بازگشت به مسجد هستیم، گفت: یکی از مهم ترین برنامه ها و فعالیت های کانون ها تلاش در همین زمینه است و در این رابطه برنامه های تحولی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد داریم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بر نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد به جهت نقشی که در جذب مخاطب نسل جدید دارند همواره تأکید داشته اند و هدف ما تقویت این کانون ها در مسیر خدمت به اهداف نورانی اسلام و انقلاب و کشور عزیزمان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha