یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تلبس در حوزه علمیه حضرت ولیعصر عج اهواز

حوزه/ سرپرست مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اهواز به بیان برخی از فعالیت‌های این مدرسه علمیه در عرصه‌های مختلف پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام سید جعفر موسوی‌زاده، سرپرست مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اهواز، اظهار داشت: این مدرسه علمیه در دو ساختمان و دو سطح (دو و سه) مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب که فرمودند "چه کسی باید این معنویت را در جامعه گسترش دهد"، خاطر نشان کرد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری، برنامه‌های علمی، تهذیبی و تربیتی در مدرسه اجرایی شده و در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام موسوی‌زاده عنوان کرد: در خصوص عرصه‌های علمی و تبلیغی، با بهره‌مندی از اساتید تراز اول حوزه علمیه اهواز، از فضای علمی بسیار خوب و با نشاط در سطح دو و سه برخوردار هستیم.

سرپرست مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اهواز به تشریح خدمات اجتماعی طلاب این مدرسه علمیه پرداخت و یادآور شد: حضور در زلزله کرمانشاه، سیل فروروین‌ماه، موکب اربعین حسینی، اعزام ۷۰ نفر در بیمارستان‌ها در ایام کرونا، غسل متوفیان کرونایی، حضور طلاب در مساجد و حلقات صالحین، آموزش مشاوره خانواده و سواد رسانه بخشی از این فعالیت‌ها هستند.

وی با اشاره به حضور طلاب و روحانیون در مرکز پاسخگویی به سوالات، خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی پاسخگویی به شماره ۱۸۰۳، بالغ بر ۲۰ هزار تماس در ماه را پاسخگو است.

حجت الاسلام موسوی‌زاده اظهار داشت: مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اهواز در بین مدارس علمیه خوزستان بدون تبلیغ، سالانه دارای ۲۰‌ نفر جذب است.

سرپرست مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اهواز گفت: طلاب این مدرسه، بعد از پایان تحصیل، در عرصه‌های مختلف از تدریس در سطوح مختلف تا حضور در نهادهای گوناگون مشغول فعالیت می‌باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha