دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احمد مروی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی در تماسی تلفنی با تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) شهادت مظلومانه جمعی از زائران آن بارگاه مقدس و هتک حرمت ساحت قدسی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، در پی اقدام تروریستی عوامل تکفیری در آستان مقدس شاهچراغ(ع)، تولیت آستان قدس رضوی در تماسی تلفنی با تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) ضمن محکوم کردن این حادثه خونبار، شهادت مظلومانه جمعی از زائران آن بارگاه مقدس و هتک حرمت ساحت قدسی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین مروی در این تماس تلفنی ضمن ابراز تاسف و همدردی، اظهار کرد: دشمنان اسلام و ایادی حقیر آنها بار دیگر با ریختن خون زائران و محبان مظلوم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) چهره پلید خود را نمایان کردند.

قطعا ملت ایران هرگز این جنایات ددمنشانه و خباثت‌های شیطانی که با هدایت صهیونیسم و استکبار جهانی رقم می‌خورد را فراموش نخواهد کرد و احقاق حق و زوال باطل وعده محتوم الهیست.

حجت الاسلام والمسلمین مروی همچنین در این تماس تلفنی آمادگی کامل آستان قدس رضوی را برای هرگونه کمک و همراهی با حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha