سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ آئین عمامه گذاری جمعی از طلاب شهرستان دزفول

حوزه/ امام جمعه اهواز گفت: دشمنی‌هایی که از سوی استکبار جهانی علیه کشور ما صورت می‌گیرد بخاطر قدرت و پیشرفت‌های ایران اسلامی است، چرا که دشمن توان مقابله با ما را ندارد از این رو دست به توطئه می‌زند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، آئین عمامه گذاری جمعی از طلاب شهرستان دزفول با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و جمعی از شخصیت حوزوی شهرستان دزفول، شب گذشته در مسجد امیرالمومنین(ع) کوی زیباشهر دزفول، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، حجت الاسلام حسینوند، امام جماعت مسجد امیرالمومنین کوی زیباشهر دزفول، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، گزارشی از فعالیت‌های این مسجد در منطقه و طلابی که این مسجد تقدیم حوزه علمیه خوزستان کرده، ارائه داد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع)، اظهار داشت: کسی که برای رضای خداوند متعال علم و دانش یاد بگیرد، به دیگران یاد بدهد و به آن عمل کند، فرشتگان همواره برای او دعا می‌کنند.

وی، با اشاره به آیه «سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ»، خاطر نشان کرد: رسیدن به درجه عبودیت و بندگی بالاترین کمال انسانی است و اگر خداوند این کمال را به انسانی عطا بفرماید در سایه آن، انسان به همه چیز دست پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر کشور، گفت: متاسفانه نسل جدید چون دوران قبل از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را به چشم ندیده، متوجه خدمات انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های کشور نمی‌شوند و بعضی از آنها متوجه این موضوع نیستند که دشمنی‌هایی که از سوی استکبار جهانی علیه کشور ما صورت می‌گیرد بخاطر قدرت و پیشرفت‌های ایران اسلامی است، چرا که دشمن توان مقابله با ما را ندارد از این رو دست به توطئه می‌زند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در گذشته بسیار ضعیف و ناتوان بود، به همین دلیل مساحت زیادی از سرزمینش را از دست داد ولی در حال حاضر از لحاظ قدرت دفاعی هیچ کشوری جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارد.

امام جمعه اهواز، ضمن تاکید بر ضرورت مدیریت فضای مجازی، بیان کرد: پدر و مادر باید مدیریت درستی بر استفاده فرزندان خود از فضای مجازی داشته باشند، چرا که فضای مجازی ایمان جوانان ما را به خطر انداخته است.

وی در پایان ضمن تبریک به طلابی که ملبس به لباس روحانیت می‌شوند، گفت: روحانیت خدمتگزار مردم است و هر کاری بتواند برای حل مشکلات مردم انجام می‌دهد.

در پایان این مراسم جمعی از طلاب شهرستان دزفول با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد ملبس به لباس روحانیت شدند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha