یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
اجلاسیه معاونین و رابطین پژوهش و دبیران کانون‌های مدارس علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه اغتشاشات خیابانی را محصول جنگ رسانه ای جبهه باطل دانست و گفت: برخی می گویند که چرا برخوردی با اغتشاشگران صورت نمی گیرد؛ راهبرد نظام اسلامی این است که خون کسی ریخته نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه معاونین، رابطین پژوهش مدارس علمیه و دبیران کانونهای مدارس علمیه استان کرمانشاه، در خصوص حوادث اخیر کشور، گفت: به اعتراف برخی از بازداشت شدگان در آشوبهای اخیر فریب رسانه ای دشمن را خورده اند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به حدیث «عنوان بصری» که باید علم را خداوند تبارک و تعالی در درون انسان قرار بدهد، گفت: علمی الهی موجب نور در ظلمات می شود که به وسیله آن می توان حق را از باطل تشخیص داد.

حجت الاسلام ایرانی اغتشاشات خیابانی را محصول جنگ رسانه ای جبهه باطل دانست و اظهار کرد: برخی می گویند که چرا برخوردی با اغتشاشگران صورت نمی گیرد؛ راهبرد نظام اسلامی این است که خون کسی ریخته نشود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه مدارا با فریب خوردگان در کف خیابانها راهبرد نظام اسلامی است، گفت: نیروی های جان برکف در مقابل دشمنان خارجی با تمام قوا از حیثیت نظام اسلامی دفاع می کنند و آنها را سر جای خود می نشانند.

حجت الاسلام ایرانی مسیر نظام اسلامی را همراه صبر و حوصله عقلانی و احترام به آحاد ملت دانست و گفت: شاید برای برقراری نظم و امنیت و خاموش شدن آشوب ها عزیزانی را از دست بدهیم، اما نظام اسلامی بالنده تر، قوی تر و استوار تر به پیش می رود.

وی در پایان خطاب به اساتید و طلاب خوش ذوق که دل در گرو پژوهش دارند، گفت: تمام سخن در فلسفه ایجاد کانون های علمی این است طلبه ای که می تواند بنویسد دست به قلم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha