سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
نشست گرامیداشت یاد شهید طلبه آرمان علی وردی در اردکان

حجت الاسلام محمدی در جمع طلاب خواهر اردکانی گفت: طلبه بسیجی شهید آرمان علی وردی از شهدای دفاع از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، مراسم گرامیداشت یاد شهید طلبه آرمان علی وردی با حضور حجت الاسلام راهب محمدی، معاون تبلیغ و تهذیب مدرسه امام صادق( علیه السلام) اردکان با حضور اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اردکان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدی با اشاره به روایت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله ) که فرمودند: «إِنَّمَا الْأَعْمَالُ بِالنِّیَّات» بیان کرد: اگر در مسیر بندگی و طلبگی نیت ها الهی شود نگاه به حوزه‌ها تغییر خواهد کرد و بدین صورت آدمی توفیق حضور در این مسیر الهی را پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در مورد شهادت فرمودند که خط سرخ شهادت خط آل محمد و علی(علیهم السلام) است و این ارثی است که به همه نمی‌رسد و شهید طلبه علی وردی از این روزی بهره‌مند شد.

محمدی اظهار کرد: از زمان ظهور اسلام که بیش از ۱۴۰۰ سال می‌گذرد همواره عاشقان و مدافعان ولایت فقیه مورد هجمه دشمنان هستند. شهید طیب حاج رضایی از شهدایی است که به جرم دفاع از ولایت و امام خمینی(ره) توسط رژیم پهلوی شهادت رسید؛ شهیدی که انس با دستگاه امام حسین( علیه السلام) و دستگیری از مردم از خصیصه های بارز او بود.

وی ادامه داد: همان‌طور که شهید سلیمانی در فرموده از شئون عاقبت به خیری اتصال به ولی فقیه امام خامنه‌ای(دامت برکاته) است و کسی که با ولایت فقیه و شهدا هم‌مسیر باشد ان‌شاءالله عاقبت به خیر و سعادتمند می‌شود. طلبه شهید «آرمان علی وردی» به نیت سربازی امام عصر(عجل الله فرجه الشریف) وارد حوزه شد و در حوادث اخیر توسط اغتشاشگران به شهادت رسید گناهش این بود که حاضر نشد به ولی فقیه زمان خودش دشنام دهد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب(مدظله العالی) در دیدار با دانش‌آموزان تعابیر زیبایی از جمله متعهد، انقلابی، تدین و مومن را برای آرمان عزیز به‌کار بردند و نشان از توجه ولی فقیه به این طلبه شهید است.

قرائت سوره یس توسط طلاب، پخش کلیپی از دوستان شهید علی وردی و بیان ویژگی‌های او از دیگر برنامه های مراسم یادبود طلبه شهید علی وردی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha