چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حمله تروریستی

حوزه / در تیراندازی افراد ناشناس به سمت مردم و مأموران پلیس در شهرستان ایذه تاکنون ۷ نفر شهید و ۱۵ نفر مجروح شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، تعدادی افراد ناشناس امشب با تیراندازی به سمت مردم و مأموران پلیس در شهرستان ایذه، موجب شهادت و مجروحیت تعدادی از حاضرین شدند.

به دنبال فراخوان رسانه‌های ضد انقلاب از ساعت ۱۷:۳۰ عصر گروهی در میدان شهدا به سمت چهارراه تجمع کرده و سعی در همراه کردن مردم با خود کردند که در این راستا پلیس به موقع در صحنه حضور پیدا می‌کند.

همزمان با حضور مأموران پلیس، چند تروریست سوار بر دو موتور سیکلت با استفاده از اسلحه‌های کلاشینکف به سمت مردم و پلیس تیراندازی کرده و آنها را به رگبار می‌بندند که براساس اطلاعات منتشر شده تاکنون ۷ نفر شهید و ۱۵ نفر نیز زخمی شده‌اند.

اسامی شهدا:

۱- رضا شریعتی ۲۵ ساله

۲- کیان پیر فلک ۹ ساله

۳- اشرف نیک بخت ۴۵ ساله

۴- آبتین رحمانی ۱۳ ساله

۵- علی مولایی

۶- ۲ نفر مجهول الهویه

تصویری از شهید کیان پیرفلک ۹ ساله

تروریست ها مردم ایذه را به رگبار بستند | ۷ شهید و ۱۵ مجروح تا این لحظه + اسامی شهدا

آتش زدن حوزه علمیه

تعدادی از اغتشاشگران هم به مدرسه علمیه ایذه حمله کرده و ساختمان آن را آتش زدند.

مدیر حوزه علمیه خواهران ایذه در این زمینه گفت: پیرو فراخوان‌های روزهای گذشته برای برگزاری تجمع اعتراضی در شهر ایذه، خوابگاه‌های خواهران و برادران را از قبل تخلیه کرده بودیم و هنگام آتش‌سوزی کسی درون حوزه علمیه خواهران و برادران حضور نداشت.

«نسا شیخ‌زاده» ادامه داد: متأسفانه شدت آتش سوزی و تخریب امکانات و تجهیزات حوزه علمیه برادران بسیار زیاد است و سه خودرو را هم به آتش کشیدند و خدا را شکر این آتش سوزی آسیب جانی در برنداشت.

اطلاعیه سپاه خوزستان:

سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان هم در اطلاعیه ای ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی ایذه به حضرت بقیه الله(عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای و عموم مردم شهیدپرور خوزستان به ویژه خانواده مکرم آن عزیزان از خداوند متعال علو درجات برای روح آن شهدا بزرگوار و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارد.

امت شهیدپرور حزب الله به ویژه مردم فهیم و قدرشناس خوزستان و ایذه با حضور گسترده و پرشور خود در آئین تشییع پیکرهای منور و مطهر شهدای این حادثه تروریستی بار دیگر عزم راستین و اراده فولادین خود در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر آن را به نمایش خواهند گذارد.

اعلام عزای عمومی در خوزستان:

در پی شهادت ۷ نفر از هموطنانمان در حادثه تروریستی شهرستان ایذه از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان در این شهرستان سه روز و در استان یک روز عزای عمومی اعلام شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha