دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مديريت حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: جریان گروه‌های جهادی به‌عنوان یک جریان نافع و مبارک در تمامی شرایط باقی خواهد ماند و هیچ‌کس نمی‌تواند منکر آن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امروز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره «گفتمان خدمت» که با حضور حجت الاسلام والمسلمین هاجری مسئول دبیرخانه انجمن های علمیه حوزه های علمیه کشور، مسئولین حوزه‌ علمیه خواهران و برادران استان، مدیر کل کمیته امداد و اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه داریم که گامی در راستای خدمت به خلق و فراخوان گفتمان خدمت برداریم، مقام معظم رهبری امر کردند و وظیفه ما هم اجابت است.

ببینید:

تصاویر/ رونمایی از پوستر جشنواره گفتمان خدمت در مازندران

وی با بیان اینکه نقش جهاد و گروه‌های جهادی بسیار ارزنده است، گفت: گروه‌های جهادی مانند هر پدیده‌ی دیگری، ممکن است عاملی برای ایجاد، مانند ناکارآمدی بعضی از دولت‌ها، ضعف، بی‌انگیزگی و یا محدودیت امکانات، داشته باشند و به بیان دیگر به هر دلیلی دولت نمی‌تواند از عهده برخی از مسائل و مشکلات بر بیاید، اما کارهای مردم نباید لنگ بماند، پس بنابراین داوطلبان و عشاق مردمی برمی‌خیزند و به دنبال کار می‌روند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی ادامه داد: این شأن حدوث از نظر زمانی محدود نمی‌شود، یعنی اگر دولت کارآمدی آمد، گروه‌های جهادی کنار بروند و لذا این جریان به‌عنوان یک جریان نافع و مبارک باقی خواهد ماند و هیچ‌کس نمی‌تواند منکر آن باشد.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری حدوداً یک ماه بعد از شروع کرونا، در پاسخ استفتاء در رابطه با غسل، کفن ‌و دفن فرمودند، حداقل واجبات انجام گیرد و در صورتی که پیش‌ از آن با شرایط بسیار ناسازگار با عزت ایمانی و مؤمن می‌بردند و دفن میکردند و مورد بعدی نیز فراخوان مقام معظم رهبری در رزمایش کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌هایی که کسب‌وکار آن ها تعطیل شده بود، می‌باشد که برای هر دوی آن ها قرارگاه تشکیل شد و در اجرای آن‌ها بسیار موفق بودیم.

وی اذعان کرد: گروه‌های جهادی باید دیده بشوند، باید گفتمان خدمت در رابطه با خدمات این گروه‌ها شکل بگیرد تا مردم بشنوند و خوشحال بشوند و از خدایشان، انقلابشان، شهدایشان و از رهبرشان راضی باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد: وظیفه همه ما این است که در این میدان با تمام قدرت حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما در این میدان نه نمی‌گوئیم، گفت: حتماً در این حوزه در مازندران همچون بسیاری از حوزه‌های دیگر خواهیم درخشید و هیچ منافاتی با اخلاص ندارد، جشنواره گفتمان خدمت، بستری است که باعث می‌شود خدمات طلاب و روحانیت بهتر دیده شود و در این زمینه لازم است تا جهاد تبیین صورت بگیرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha