یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
نشست پژوهشی

حوزه/ براساس نظر دکتر غزاله دولتی از اساتید دانشگاه، مقالات با یک تک سؤال به سراغ مسئله خاص می روند و نقطه‌زن هستند و می توان با صرف زمان کمتری به پاسخ سؤال مدنظر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها ساوه، نشست پژوهشی "ژورنال کلاب" با ارائه خانم دکتر غزاله دولتی از اساتید حوزه و دانشگاه و با حضور معاون پژوهشی و طلاب پژوهشگر در کتابخانه این مدرسه برگزار شد.

خانم دولتی در مورد مقالات و برتری آن نسبت به کتاب، مطالبی را ایراد کرد و گفت: ارزش مقالات در جامعه علمی از کتاب بیشتر است، چراکه مقاله توسط داوران مجرّب مورد نقد قرار می گیرد اما کتاب تنها توسط نویسنده نوشته می شود.

وی در بیان نکات مثبت مقاله گفت: مقالات با یک تک سئوال به سراغ مسئله خاص می روند و نقطه‌زن هستند و می توان با صرف زمان کمتری به پاسخ سؤال مدنظر رسید؛ انتشار مقالات به لحاظ کمّی و کیفی است یکی از ملاک های رشد علمی در مجامع بین المللی است و کشور ایران به لحاظ علمی به یک جهش فوق‌العاده در این عرصه رسیده است.

دولتی در پایان به مقایسه فمنیست و اسلام پرداخته و گفت: اسلام قائل به نظریه تساوی حقوق نه برابری حقوق می باشد و اشتغال برای مرد در اسلام یک وظیفه و برای زن یک وسیله برای رسیدن کمال است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha