دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسن مختارزاده

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با صدور بیانیه ای به مناسبت شهادت طلبه بسیجی مدافع امنیت، شهید حسن مختارزاده اعلام کرد که این شهادت ها بار دیگر مظلومیت و حقانیت شهدای طلبه و روحانی را برای همگان عیان و ثابت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مشروح این بیانیه بدین قرار است:

در ایام شهادت بزرگ مدافع حریم ولایت، حضرت فاطمه زهرا(س)، یکی دیگر از سربازان صدیق حضرت ولی عصر(عج) به فیض عظیم شهادت نائل آمد و این گونه بار دیگر حوزه های علمیه به خصوص حوزه علمیه شهر خون و قیام از این بابت، هم سوگوار شدند و هم مفتخر.

شهادت این طلبه بسیجی در راستای دفاع از امنیت مردم همچنین ثابت کرد که به تعبیر امام عزیزمان، شهدای طلبه و روحانی به عنوان طلایه داران و پیشگامان عرصه جهاد، رساله ی علمیه و عملیه خود را با مرکب و دم شهادت نوشته اند.

شهید مختارزاده همچون دیگر شهدای طلبه اغتشاشات ناشی از فتنه اخیر مظلومانه به شهادت رسید اما به یقین مظلومیت و حقانیت این عزیزان، زمینه ساز هدایت و روشنگری مضاعف در جامعه اسلامی شده تا آحاد مردم در غبار فتنه ها، حق و باطل را از یکدیگر تمیز دهند و با تأسی به راه و سیره نورانی شهدا، استوارتر از قبل بر عهد و پیمان خویش با ولایت فقیه باقی بمانند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام علی بن ابیطالب(علیه السلام) ضمن تبریک و تسلیت شهادت این طلبه سرافراز به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، علما و مراجع تقلید، امت حزب الله، آحاد حوزویان و به خصوص خانواده صبور و مقاوم ایشان اعلام می دارد که طلاب و روحانیون بسیجی تا آخرین نفس در راستای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی در صحنه حضور داشته و به ویژه در میدان بصیرت افزایی و جهاد تبیین به فعالیت پرداخته و برای همیشه چراغ راه ایثار و شهادت را روشن نگاه می دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha