یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1059174
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
نهمین نشست قرارگاه مسجد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه برگزار شد

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، از برگزاری نهمین نشست قرارگاه مسجد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، به منظور هم‌افزایی و هم فکری بین مبلغان خبر داد.  

حجت الاسلام حسن برهانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، از برگزاری نهمین نشست قرارگاه مسجد با حضور حجت الاسلام ساعدی امام جمعه موقت شهرستان و مبلغین اعزامی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه خبر داد و اظهار داشت: این نشست‌ها ماهانه بصورت منظم و با هدف هم‌افزایی و هم فکری بیشتر برگزار می‌شود که سبب حرکت جامعه تبلیغی متناسب با نیازهای جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت مبلغین در سطح مدارس آموزش و پرورش، گفت: از ابتدای شروع سال تحصیلی از همه ائمه جماعات مساجد خواستیم تا علاوه بر فعالیت در مسجد، ضمن حضور در مدارس، با دانش آموزان نیز ارتباط داشته باشند، که این کار نیز بصورت منظم و هفتگی در حال اجراست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه با اشاره به تشکیل قرارگاه جهاد تبیین دانش آموزی در سطح استان، خاطرنشان کرد: اخیر متناسب با نیاز جامعه، قرارگاه دانش آموزی جهاد تبیین زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تشکیل شده است که متناظر با آن در سطح شهرستان‌ها چنین قرارگاهی تشکیل شده و با توجه به اینکه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه مسئولیت کمیته اعزام این قرارگاه را به عهده دارد، لذا کلیه فعالیت‌های تبلیغی در سطح مدارس توسط این قرارگاه سامان دهی می‌شود.

وی با اشاره به ایام فاطمیه و همچنین سالروز شهادت شهید سلیمانی، اظهار داشت: به کلیه ائمه جماعات مساجد و مدارس ابلاغ شده که محلات و مدارس خویش را در این عرصه فعال‌تر نمایند.

لازم به ذکر است در پایان جلسه مبلغین به ذکر دغدغه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

نهمین نشست قرارگاه مسجد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه برگزار شد

نهمین نشست قرارگاه مسجد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه برگزار شد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha