سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نشست اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه برگزار شد

حوزه / نشست اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، برگزار شد.

حجت الاسلام حسن برهانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز با اشاره به نشست خود با اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان هویزه، اظهار داشت: با توجه به اهمیت گسترش دادن و سامان دهی فعالیت فرهنگی در میان قشر بانوان، مجموعه‌ای بنام نهضت پیشرفت بانوان در کل کشور و بالتبع آن در استان و شهرستان تشکیل شده است که مجموعه‌ای از بانوان فعال در عرصه فرهنگی در آن حضور دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه فعالیت ستاد نهضت پیشرفت بانوان را متناسب با نیاز جامعه بانوان دانست و گفت: به منظور بازخوردگیری و همچنین برنامه‌ریزی برای مناسبت‌های مختلف، جلسات این ستاد بصورت ماهانه برگزار می‌شود.

وی اجرای طرح خانه مادری جهت ترویج فرهنگ فاطمی را یکی از برنامه‌های ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان هویزه عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه(س)، برنامه‌های مردمی مختلفی توسط اعضای ستاد پیشنهاد گردید که از اهم آنها می‌توان به اجرای طرح خانه مادری اشاره کرد.

حجت الاسلام برهانی در ادامه خاطرنشان کرد: در برخی محلات طرح‌های خوبی مثل سه شنبه‌های مهدوی و پنجشنبه‌های مهربانی توسط برخی مجموعه‌های مردمی بانوان انجام شده که گسترش آنها به ویژه گعده‌های خانگی قرآن کریم ویژه بانوان، یکی از اهداف مهم این ستاد خواهد بود.

وی از اجرایی شدن طرح شریکه الامام خبر داد و گفت: اخیرا با توجه به تأکید مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر ورود همسران ائمه جماعات در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، جلسات ویژه همسران مکرمه ائمه جماعات جهت هم افزایی و هم فکری بیشتر در حال برگزاری است که این جلسات منجر به انجام برنامه‌های مردمی مختلف فرهنگی و قرآنی بصورت محله محور شده است.

برگزاری نشست اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه

برگزاری نشست اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه

برگزاری نشست اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha