سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید ابوالفضل موسوی

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی گفت: توزیع هوشمندانه خدمات بر اساس طرح هدفمندی، می‌بایست مبتنی بر اطلاع‌رسانی دقیق دنبال شود.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل ‌موسوی مدیر کل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در تبریز گفت: طرح میز خدمت با هدف ارتقای سطح آگاهی طلاب و روحانیون و تبیین برنامه‌های جاری مرکز خدمات حوزه علمیه استان به همت مدیران و معاونان این مرکز در حال اجرا است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به طرح هدفمندی خدمات مرکز، ابراز داشت: با توجه به مقررات و دستورالعمل‌های طرح هدفمندی خدمات مرکز، تبیین برنامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی از ضرورت‌های جدی است.

وی در ادامه با بیان این‌ که اهتمام به یکی از شئون حوزوی از الزامات طرح هدفمندی است، گفت: توزیع هوشمندانه خدمات بر اساس طرح هدفمندی، می‌بایست مبتنی بر اطلاع‌رسانی دقیق دنبال شود، بر این اساس مرکز خدمات حوزه‌ی علمیه طرح «میز خدمت» را باهدف آگاهی بخشی جدی دنبال می‌کند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان پاسخ به سؤالات و رسیدگی به مشکلات را از دیگر برنامه‌های این طرح برشمرد و افزود: مسئولان مرکز خدمات استان در بازدیدهای میدانی از نزدیک به بررسی مشکلات جامعه هدف پرداخته و با طلاب و روحانیون دیدار می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha