دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه

حوزه/ مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه با صدور بیانیه توهین و اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقام معظم رهبری را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه با صدور بیانیه توهین و اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقام معظم رهبری را محکوم کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّـهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ(صف آیه 8)

اقدام خبیثانه وحقیر نشریه موهن فرانسوی در اهانت به مرجعیت معظم شیعه ومقام عظمای ولایت موجب جریحه دار شدن دلهای مسلمانان وانسان های آزاده گشت .

توسل به هتک حرمت وتوهین به مقدسات ملت ایران نشان از استیصال و درماندگی جبهه استکبار برای مقابله با ایران اسلامی خاصه کینه عمیق آنان از رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی است که با تدابیر حکیمانه و بصیرت الهی خویش، فتنه دشمنان را در به راه انداختن بی ثباتی و ناامنی و تجزیه ایران اسلامی ، نقش برآب کرده است .

هم زمانی این اقدام شنیع رژیم صهیونستی در تعرض به مسجدالاقصی ، نشانگر آن است که منشأ اینگونه تعرضات واقدامات موهن ریشه در موجودیت وتفکر منحوس رژیم صهیونیستی دارد.

اینگونه اقدامات موهن باعث تشدید خشم وانزجار عمیق مردم ایران اسلامی ومسلمانان ومتدینین وآزادیخواهان سراسر جهان می شود و زدودن تبعات و آثار آن برای رژیم فرانسه به آسانی میسر نخواهد بود .

ما اساتید وطلاب حوزه علمیه شهرستان قروه تا پای جان حمایت خود را از ساحت مبارک مرجعیت معظم و زعیم عظیم الشأن جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی را با استعانت از خداوند منان وروح مطهر شهدای عزیز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و سیدالشهدای مقاومت سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام میداریم و مراتب انزجار خود را از دولت فرانسه و نشریه هتاک و مضحک آن به گوش دولتمردان زبون فرانسه و حامیان آنها می‌رسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha